Ludvig

I dag har bare vært en deilig dag. Snuppen min og jeg ble hentet av et vennepar (Teskjekjerringa og Langemann) her klokken halv ett i formiddag. Videre suste vi til Sandefjord og tok båten (Fjord Line) over til Strømstad.

I det vi kom ombord gikk vi på dekk ved baren og bestilte oss Fjord Line burgere og brus. Et herlig første måltid, hehe.. etterhvert bevegde vi oss inn og handlet på tax-free og shoppet litt kyllingfileter, chillibernaise, ost- og baconpølser og litt sånn. Og selvfølgelig sigaretter og vodka.

Mens vi handlet kom Langemann bak meg og holdt noe mot ryggen min og sa at dem skulle kjøpe bursdagspresang til meg. Teskjekjerringa sto bare å gliste, og jeg fikk snudd meg, og der holdt Langemann en stor nydelig pingvin. Jeg ble helt satt ut, så utrolig snilt.

Jeg elsker pingviner!!

Link: Pingviner – har et vakkert ytre og indre

Link: Jeg danset med pingviner!

Link: Seier for pingviner.

Link: Lille lykkevennen – Chilly Willy

Jeg er ikke noe flink til å vise hvor glad jeg egentlig blir, men jeg ble utrolig glad.

Vi gikk ut på dekk igjen og koste oss i sola, og når vi var kommet over til Strømstad og skulle kjøre til grensa for å handle så fant jeg det perfekte navn til min nye venn. Han heter herved Ludvig.

Vi fikk handlet mye gid mat og snacks før vi begynte å kjøre hjemover igjen. Som sagt dette ble en kjempefin tur. Nå sitter jeg hjemme i sofaen her med Ludvig ved siden av meg. Han er så søt, fin og deilig å ta på.

Tusen takk mine venner oppe i bakken (jeg vet dere leser), glad i dere 😘

Ha en fortsatt fin kveld alle sammen!!

Følg Bunny Trash på Facebook: Link!!

#svisketur #sandefjord #strømstad #fjordline #sverige #svinesund #pingvin #kosebamse #ludvig #venner #kosetur #glede #jatillivet

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg