Jeg ber om forlatelse.

Unnskyld er et ord som ikke er brukt for mye, det bør komme på moten igjen. Min unnskyldning går til noen lesere av bloggen min. Noen som sender trusler, ikke bare til meg, men til andre lesere som har delt et eller flere av innleggene mine. De som er blitt dypt såret av at jeg har skrevet og uttalt meg om mine opplevelser på en sportspub her på Strømsø i Drammen.

De opplevelsene jeg har hatt har vært ubehagelige, jeg har blitt skjelt ut og slått i hodet uten grunn, løyet om, og snuppen min og jeg er blitt hengt ut som mobiltyver (av alle ting), alt dette av ansatte, så igjen, beklager deres smerte for mine opplevelser!

At dere er såret, sinte, vonbrotne og lei dere er kun min skyld, for det var jeg som hadde disse opplevelsene. Fy skamme meg!!

Kan det være at jeg har blitt noe forvirret eller må jeg liksom forholde meg til sinte menn som sender trusler til meg og mine andre lesere pga at jeg deler, kan det være at jeg har misforstått noe når jeg mener at det ikke er greit å behandle noen som mine kjære og jeg har blitt av disse umenneskene??

Uansett vil jeg si unnskyld, fordi jeg har tråkket noen på såre tær midt i mellom to drinker i baren og en strek på toalettet. Jeg har aldri skrevet et eneste ord om noen av dere før dere selv gikk ut på sosiale media, før dere gikk til angrep på meg, bloggen og mine andre lesere.

Jeg skriver om mine opplevelser, meg og mitt, som best jeg kan. Jeg har aldri omtalt eller kritisert noen uskyldige. Det som gjør at jeg nå skriver unnskyld er kun fordi at jeg ikke ville såre noen uskyldige – hvis mine opplevelser sårer DEG, har jeg kun to råd:

1- ikke les bloggen min.

2- bli voksen og slutt med internett.

Følg Bunny Trash på Facebook: Link!!

#unnskyld #strømsø #sportspub #sinna #trusler #sannhet #ironi #sarkasme #drammen #bunnytrash

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg