Ja til livet og 50-årslag!

Forrige helg var vi invitert i 50-årslag og overraskelsesmiddag på Dynastiet Restaurant her i Drammen. Kompisen vår som skulle feires hadde ingen anelse om dette ettersom kona hans hadde holdt det hele hemmelig.

Hele familien hans kom, søsken, svigersøsken, foreldre, svigerforeldre og voksne onkelbarn. Noen få nære venner var også tilstede.

Så ja, «gutten» ble overrasket 😜

Det ble forrett og tre hovedretter som ble servert på fransk-russisk vis (kinesisk). Der var virkelig god mat, og servitørene var veldig oppmerksomme på når vi var tomme i glassene eller trengte noe.

Jubilanten åpnet pakker og fikk mye nyttig og fint. Fra snuppen min og meg ble det et par hyttespill, 12pk Underberger og billett til Saxon konsert (jeg skal også dit). Kaffe ble servert og jubilanten fikk iskake med sånn greie som spruter ild/stjerneskudd.

Det var en veldig koselig middag, og alle var sååå fornøyde.

Etterpå dro de som ville være med på en liten etterpåfest hjemme hos snuppen min og meg, til oss. Vi hadde ordnet bord med masse snacks, velkomstdrinker (pina colada) og sjokoladekake. Det ante meg at ingen kom til å røre kaken, men vi følte liksom at det hørte med likevel på en slik dag.

Før klokken 21 på kvelden sto alle på gulvet og danset. En flott liten gjeng som hadde det veldig moro!

Mandag var det dags for å fortsette feiringen, fordi det var selve fødselsdagen. Da møtte jeg jubilanten og hans fru på formiddagen på et utested hvor vi fikk i oss litt å drikke, etterhvert flyttet vi oss til et annet sted hvor vi fortsatte feiringen. Til slutt endte vi på fest og nach hos paret, og jeg var ikke hjemme før mellom tre og fire på natten. Hahaha.. jadda, man blir bare 50 en gang og det er jaggu ikke sikkert for alle, så da feirer man. Livet må feires!!

Dagen derpå var jeg veldig stille av meg 😂

Følg Bunny Trash på Facebook: Link!!

#50år #bursdag #fødselsdag #feiring #middag #familie #venner #jubilant #jubileum #fest #moro #kaffe #kake #drikke #dans #glede #jatillivet

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg