Linselus for Mental Helse

I dag åpnet atelieret hvor jeg ukentlig er på malekurs hele året unntatt på sommeren. Har sett litt fram til det, å begynne male igjen.

Da jeg ankom huset i morges var det litt av et syn som møtte meg. På en stor skjerm i entreeen var det en invitasjon til årets bruløp i forbindelse med Verdensdagen for Psykisk Helse (10.okt) som er satt til 11. oktober her i Drammen. Med et stort bilde fra fjorårets bruløp. Og der ser dere meg, hele meg, bolla. Skal man le eller gråte??

Jeg valgte det første! 😂

Link: Mental Helse

Tekst: «Vi minner om Bruløpet 2018. Torsdag 11. Oktober på Union Scene – et gratisarrangement i forbindelse med Verdensdagen for psykisk Helse.

Temaet for årets verdensdag er «Vær Raus». I år arrangeres løpet for sjette gang. Årets foredragsholder er komiker og forfatter Freddy Kjensmo.

Deltakerne kan velge mellom lang løype (4,2km) og kort løype (1,5km), det vil i tillegg være konserter, foredrag, kunstutstilling (bla meg!), og enkel servering på Union Scene. Programmet starter cirka klokken 10:00 og avsluttes og avsluttes på Union cirka 14:30. Deretter inviterer Fontenehuset til after-run med servering i sine lokaler».

Link: Verdensdagen

Følg Bunny Trash på Facebook: Link!!

#verdensdagenforpsykiskhelse #bruløp #verdensdagen #psykiskhelse #unionscene #foredrag #musikk #konsert #kunstutstilling #servering #gratis #malerier #værraus #10oktober #11oktober #gratisarrangement #freddykjensmo #kjensmo #afterrun #fontenehuset #drammen

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg