Glitter og glam party!!

Var på fest i går hos ei venninne, glitter og glam var temaet. Måtte bare legge ut noen bilder her, selv om bildene ikke viser alle effektene. Buksa glitrer mye mer, det er paljetter i hatten og jakka glitrer også.

Anyway, festen var vellykket. Bare folk som var glade og kom overens. Jeg ble full på vidkadrinker og Fireball shots. Og det var bare så deilig å kunne FP seg en slik en fest etter et par uker med ørebetennelse, tannpine, hodepine, bihuletennelse og spray opp nesa, hostesaft, honningmelk og strepsiler.

I morgen blir det sykehus, tirsdag blir det fastlege, angstmestringskurs og terapi.. og lengre greier jeg ikke tenke akkurat nå. Jeg bare nyter å kjenne at jeg er i livet, jeg lever – jeg glitrer enda!!

Ha en fantastisk søndagskveld alle sammen!!

❤❤❤

Følg Bunny Trash på Facebook: Link!!

#glitter #glam #glitterogglam #temafest #fest #moro #party #drinker #glademennesker #musikk #glede #jatillivet

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg