Her havner pengene til naive, dumme og lettlurte nordmenn!!

I forrige innlegg fortalte jeg om hvordan dagen i går var, og hvordan vi, snuppen min og jeg, koste oss fra vi stod opp om morgenen, til vi gikk og la oss igjen på kvelden. Jeg unnlot da å fortelle om en liten hendelse som skjedde rett etter vi kom tilbake til Drammen fra handleturen vår i Tønsberg.

Da toget stoppet i Drammen gikk snuppen min på bingoen en liten tur. Bingoen ligger i Flytogpassasjen i Tollbugata 4, cirka ett minutt å gå fra togstasjonen. Tulla og jeg gikk en tur på Palmen. Jeg var ikke der lenge før jeg ble lei. Var en del fulle folk og jeg orket ikke «rør» rundt ørene mine. Så da gikk også jeg innom bingoen før vi dro hjem.

Helt innerst i den delen av lokalet hvor spilleautomatene står satt snuppen min ved en automat. Resten av automatene var bemannet av romfolket. Ja, de som sitter rundt omkring i hele Drammen sentrum og ødelegger hele bybildet der de sitter og tigger penger. De som prøver å se mest mulig stakkarslige ut med å kle seg i filler, de som skitner seg til med jord og ikke knytter skolissene sine – for å lage et mest mulig stakkarslig inntrykk for å lure oss til å gi dem pengene våre. Ja, de med innerlomma full av strøkne sedler, gullkort og smartphone.

Når det begynner å bli kveld, da sitter de ved bingoautomatene og spiller – og spiller, og spiller.

Det er ikke snakk om småpenger, her snakker vi tusenvis av kroner som går inn i automatene, og de spiller på full innsats. De ordner og styrer og blander seg med hva andre gjør. I motsatt ende satt en eldre norsk dame som de gjorde narr av fordi hun spilte på lav innsats. Begynte å trykke opp innsatsen på automaten hun spilte på for å få henne til å satse mer. Damen ble så forstyrret og utilpass at hun gikk.

Tusenvis av kroner ødsler romfolket bort, og enda har de masse penger som de sender ut av landet i tillegg.

Jeg har visst om i flere år at dette er hva romfolket gjør med pengene de får av oss godtroende, naive og dumme nordmenn. Jeg har venninner som har jobbet på bingoene på Strømsø i Drammen, og snuppen min er innom av og til. Vi bruker si til folk at dem ikke må gi penger til romfolket som tigger, det er lureri, det er ren svindel! Men det er forskjell på å «bare vite», og på å se med egne øyne – det er ganske så provoserende!!

En gang fikk jeg kjeft av ei norsk godt voksen dame som mente at det vi ser, opplever og forteller om, ikke er sant. For det visste hun, og det er hun blitt fortalt. Hun kunne også fortelle at romfolket som er her nå er «kloakkbarna» fra Romania som nå er blitt voksne. Og vi er dumme og rasister fordi vi er sjalu på at folk gir dem penger. Så blind og dum kan altså norske folk gjøre seg. Påstandende hennes er absurde, bare forbannet tull, kloakkbarna lever i Romania, og de har ikke råd til å komme hit. De virkelige fattige er igjen i kloakk og «ghetto» i Romania. De som er her, det er ødeleggende samfunnsdestruktiv organisert kriminalitet!

Klart det er svindel når de sitter overalt i byene og tigger. Noen har skilt foran seg om at de har kreft, andre bedyrer at de trenger penger til å kunne reise hjem til barna sine. Så veksler de på skiltene og bytter på å ha kreft, og på å lengte hjem til barna sine. De kunne reist så mange ganger tilbake til hjemlandet sitt for pengene dem er blitt gitt her i landet at bare dét ville holdt flyselskapene i drift. Men de drar ikke. De har penger nok til å bo på hotell, men det gjør de ikke. De sover i parkene her om natta, og diverse andre steder de har funnet fram til. Som rett utenfor hjemmet vårt. I hekken, hvor de også gjør fra seg. De har mange store hvite varebiler og noen lekre firehjulinger a la terrengbiler eller jeep. Jeg har ikke peiling på biler, men disse er kostbare.

Romfolket som er her velger å bo ute, det er en livsstil de har valgt, det er ikke fordi det er synd i dem og de er fattige. For slik er det ikke. Om vinteren får de gratis husly av kommunene. Her i Drammen har de blant annet bodd i globusen i globusgården og Strømsø skole. Gratis selvfølgelig. De er ikke dumme, bare frekke, ufyselige, smålige, tyvaktige, respektløse svindlere! Forteller noen at de er «kloakkbarn», så er det bare fanteri for å skape sympati.

Jeg kan fortelle om et tilfelle her hvor noen av de fikk en stor grønn kjølebag av en mann. Smekkfull av mat. Den ble stående bak søppelcontaineren i bakgården vår, like ved hekken. Etter en tid åpnet jeg den. Der var brød, melk, pålegg og middager. I råtningsprosessen.

Romfolket har nok mat. Noen ganger ser vi dem feks på McDonalds. Vi ser dem har grillpartys, nå for tiden ofte nedenfor Tollboden hotell, de har nye smartmobiler, røyker de dyreste sigarettene, drikker Cola og spiller bort tusenvis av kroner hver kveld på bingo. Ikke akkurat en måte stakkars fattige kan, eller ville valgt å bruke penger.

De stjeler roser fra graver og selger stykkvis til utelivsbesøkende. De driter langs kirkeveggene, de ødelegger samfunnet vårt, de ler av naiviteten vår, og de ler av oss nordmenn!!

Jeg minner om Brennpunkt på NRK for en tid tilbake siden. Episoden het "Lykkelandet" hvor et TV-Team hadde fulgt romfolket i to år med skjult kamera og spaning. Der kom det frem en hel del avsløringer, men det finnes folk som mener at det som kommer fram i Brennpunkt ikke er sant, eller at dette ikke gjelder alle av romfolket som vi ser her. Men jo, det gjelder dem alle. Brennpunkt må gjerne komme hit til Drammen og lage en nye episode av lykkelandet! Folk trenger å få dette inn med teskje, for her har det gått altfor langt!!

Link: Brennpunkt «Lykkelandet»

I Drammen er det blitt slik at her er masse miljøer. Innvandrermiljøer. Mange steder føles det som om vi ikke er i Norge engang. Vi har langs strekningene ved Tordenskjoldsgate og Tollbugata flere «gutteklubber», såkalte «utlendingkafeer». Flere av disse har satt opp plakater på utsiden med beskjed «kun for medlemmer». De ønsker å ekskludere enkelte i samfunnet fra å komme inn på disse kafeene. Dette gjelder blant annet den Tyrkiske kafeen i Trescows gate, og den Somaliske kafeen i Austadgangen.

Snuppen min og ei venninne av han var i dag innom en av disse kafeene og spurte om hvorfor de har satt opp disse plakatene. Da ble de forklart at disse kafeene vil ikke ha romfolket inn der fordi de tilgriser, ødelegger og stjeler.

Jeg synes det er litt spesielt at Norge slipper inn innvandrere fra alle mulige land. Gir dem livsopphold, hus, mat og støtte til å ha egne kafeer der de faktisk kan velge å ekskludere andre som er i landet. Her i byen er det innvandrermiljøer som styrer alt. Og vi i Norge tilrettelegger for dem, og gir og gir og gir. Det sykeste er at dette er store miljøer av organisert kriminalitet. Og det er liksom greit?!!

For et par dager siden skrev Shurika Hansen, spaltist i Resett om et kort besøk hun nylig hadde i Drammen. Her møtte hun en innvandrerdame hun kjente som alltid har vært imot bruken av hijab – med hijab. Det viste seg at damen valgte nå å gå med hijab fordi hun «på et tidspunkt bestemte seg for å innordne seg normer og regler samfunnet rundt henne har bestemt». Altså hva som skjer i samfunnet Drammen er det innvandrermiljøene som bestemmer, hadde hun gått uten hijab «signaliserer hun at ønsker å stå utenfor, og det blir jenter ofte tvunget til dersom de ikke kan underkaste seg miljøets forventninger og krav».

Slik er det blitt!!

Slik er det!!

Link: Hijab til besvær, Drammen.

Så om politikerne er dumme og tar helt gale beslutninger om hva som er bra for Norge og samfunnene her, så trenger ikke vi, folket, å gjøre det samme. Gahr-Støre, Solberg, Jensen og hvem det måtte være har masse penger og trenger ikke leve i våre samfunn. De lever i kyniske bobler der alt handler om penger og makt – til dem selv. Så vi må selv ta grep om ting for å få til endringer på alt dette gale.

Så få nå for faen øynene opp folkens. Hvis dere mener at jeg bare skriver tull. Hva med å ta dere en tur til disse stedene jeg har nevnt og se selv. Se de utenlandske kafeene med «kun for medlemmer»-plakater. Ta en tur på bingoen på kvelden og se hvem som sitter og spiller bort tusenvis av kroner på spilleautomatene. Titusenvis av norske kroner!! På dagtid er det innvandrermiljøer generelt, på kveldene er det romfolket som har sittet og tigget fra naive og dumme nordmenn!!

Dette kan dere nå slutte med, ikke gi penger, det eneste dere oppnår er mer kriminalitet, og at dere selv ødelegger deres eget samfunn. Vårt samfunn, og deres barns framtid!! Dere ødelegger!!!!!

Følg Bunny Trash på Facebook: Link!!

#romfolk #flytogpassasjen #bingo #spill #penger #svindel #tigging #tiggere #kriminalitet #tyveri #organisertkriminalitet #ulovliginnvandring #innvandrere #innvandrermiljøer #innvandringspolitikk #politikk #integrering #ekskludering #kloakkbarna #ghetto #romania #fattigdom #fattige #brennpunkt #lykkelandet #gutteklubber #utlendingskafeer #somalisk #tyrkisk #kafe #shurika #shurikahansen #spaltist #resett #hijab #miljø #oslo #bergen #trondheim #kristiansand #lillestrøm #arendal #drammen #drammen

6 kommentarer
    1. De er ikke dumme, bare frekke, ufyselige, smålige, tyvaktige, respektløse svindlere!
      Skulle tro at du beskrev deg selv, men da skulle det jo stått at du ER dum da.

    2. Desverre så finner vi dem overalt… Desverre så er nordmenn naive og stort sett gode mennesker… noen er dumsnill, noen bare snill og lar seg utnytte… enig med deg at det er ei skremmende utvikling av samfunnet… tenker mang en gang om min etterkommer blir å føle seg fremmed i eget land😪? Søndagsklem

    3. At de er kloakk barna?? Trur jeg ikke noe på… Nå er jeg ikke så mye nede i byen lenger og ser dem sånn som før, men jeg husker godt sist 17 mai, skulle ta med dattera me på 4 år på tivoli.. Så var det så mye folk at vi prøvde og gå ut mellom disse bodene, og da sto vi plutselig oppi en svær samling av romenere møkkete som fy… jeg fikk helt sjokk.. alle lå rundt om kring på bakken bak tivoli.. beina dems var helt svarte.. var faktisk overasket over at de holt seg utenfor og ikke inne på selve tivoli.. jeg orker ikke sette beina nede ved den svære lekeparken en gang.. Dem pleide jo og sove rett ved siden av. Værste jeg vet er når dem skal hilse på dattera me og smiler og rekker ut hånda.. Som om det er noe jeg syntes er greit liksom.. møkkete og lukter både ditt og datt.. nei takk!!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg