1-2-3-4 kg, her går det unna!!


Så var det vektresultatene denne uka. Jeg har nå drevet med 5:2-dietten i tre uker denne gang. Dere som følger bloggen vet at disse tre ukene har jeg fastet to dager i uka, tirsdager og torsdager, og da jeg spiser maks 500 kcal de dagene. Helst hvit fisk med grønnsakblanding.

Denne uka ble det hvit fisk på tirsdag (180 gr steinbitfilet + blomkålblanding) og på torsdag spiste jeg kylling (180 gr) og salat (200 gr kinakål og mais).

Den første uka reduserte jeg vekten med 2,3 kilo. Uke nummer 2 reduserte jeg ikke noe, det gikk i 0, jeg gikk ikke opp heller. Så var det denne uka, helt knall, jeg har faktisk redusert vekta med 1,7 kilo denne gang!

Da har det seg slik at jeg har redusert vekten med nøyaktig 4 kilo på 3 uker!!

Det er så motiverende med denne dietten, for jeg vet den fungerer. Som mange av dere nå vet så slanket meg 28 kilo på 7-8 måneder med 5:2-dietten. Det var fra høsten 2019 til våren 2020. Når en har slanket seg med diett eller faste så går en lettere opp i vekt etterpå. Det er viktig å ha kontroll, derfor sjekker jeg vekten min en fast dag i uken. Det sklidde litt ut her i sommer, derfor har jeg noen kilo jeg holder på å justere vekk nå. Men det går som det suser, 5:2 fungerer!

I morgen starter en ny uke, tirsdag og torsdag skal jeg faste. Så veier jeg meg på morgenen fredag og da får dere muligens vite neste ukes resultater neste søndag. Det gjenstår å se, for nå kommende fredag drar snuppen min og jeg til Polen, og vi blir der til og med mandagen 😜

Takk for titten 😜😘


Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#diett #52 #slanking #kosthold #mat #hvitfisk #kylling #vektreduksjon #kcal #kalorier #motivasjon #vekt #resultat #bunnytrash

11 kommentarer

Siste innlegg