Allsang på grensen 2016

Etter forrige innlegg om at jeg jobbet som statist under innspillingen av siste episode av TV-serien ‘Okkupert’ sesong 2, så tenkte jeg at det er passende å fortelle at jeg har vært på TV før.

Noen av dere vet det, noen vet det ikke, noen har glemt det. Så her er en påminnelse. Jeg dukket opp flere ganger i sendingen som ble spilt inn 13 juli 2016 av ‘Allsang på grensen’.

Det har seg slik at artistene har lov til å invitere med seg noen på arrangementet. Så Lars (Plumbo) tok med seg døtrene til festningen i Halden der det hele spilles inn, mens snuppen min og jeg lånte Laila med oss til Sverige på shopping. Så møttes vi alle på festningen rett før showet startet. På opptakene sitter jeg sammen med snuppen min, Laila og barna til henne og Lars.

De som underholdt denne kvelden på festningen var programledere Kathrine Moholt og Tommy Steine og (i tilfeldig rekkefølge) Plumbo, Vidar Busk, Stephen Ackles & Paal Flaata (Elvis Tribute), Alexandra Joner, Christian Ingebrigtsen, Venke Knutson, Måns Zelmerlöw, Idol-vinner Marius Samuelsen, og fantastiske The Weather Girls.

Jeg har ikke funnet alle klippene av meg, er visst ikke alt som er lagt ut på YouTube, men de jeg har funnet (Måns og Christian), så ser dere i parenteser hvor langt inn i videoen når jeg dukker opp.

Typisk nok så ble ingen av oss med i opptaket med Lars/Plumbo, der vi helst skulle vært. Men det var en fantastisk dag, det er helt sikkert!

Snuppen min og meg, sammen med The Weather Girls (backstage).

Måns Zelmerlöw – Heroes (2:46)

Christian Ingebrigtsen – Minnes En Sommer (2:30)

Plumbo – Haraball Og Møkkamann

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!
Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#allsangpågrensen #plumbo #plumbolars #kathrinemoholt #tommysteine #venkeknutson #christianingebrigtsen #vidarbusk #stephenackles #paalflaata #elvistribute #alexandrajoner #månszelmerlöw #mariussamuelsen #theweathergirls #itsrainingmen #møkkamann #haraball #festningen #halden #sverige #shopping #festligheter #konsert #tv2 #vipgjest #backstage

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg