Kolonialvarer levert på døren!!

Dette er også et firma/produkt som jeg står for, og jeg har ingen avtale om å reklamere for dem i bloggen min.

Jeg har brukt Kolonial.no flere ganger. Da særlig til å bestille tunge varer som feks Coca-Cola. Jeg bruker også å bestille ferske varer som grønnsaker og fisk, for det virker som om dem får førstevalg fra leverandør/butikk. Jeg er ihvertfall mer fornøyd med ferskvarene jeg får levert fra Kolonial.no enn jeg får på butikkene her.

Jeg bruker også å følge med hvilke tilbudsvarer dem har fra tid til annen. Noen ganger finner jeg noe ekstra godt, og sparer en hel del.

Det beste er at det blir levert på døren, jeg slipper stress, og bæring av tunge varer. Noen ganger får jeg generøse tilbud og rabatter tilsendt! Så dette er jeg mer enn fornøyd med!!

Hvis du ikke har testet Kolonial.no før, så kan du gå inn på linken min rett under denne setningen, så for du 200 kr rabatt.

KOLONIAL.NO – LINK

Ta en titt i det minste – som sagt, jeg er MER enn fornøyd!! 🙂

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!
Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg