Forkledning!!

Jeg husker godt episoder fra Grønland i Oslo der homofile ble angrepet av muslimer og islamister fordi de holdt hender eller kysset. De mente at homofile ikke respekterte dem, at Grønland var/er en muslimsk bydel, og at homofile kunne holde seg til steder som ikke er muslimske.

http://www.dagbladet.no/nyheter/homofile-bor-ikke-holde-hender-pa-gronland/65271228

Hvordan skal det gå til når muslimer og islamister bare gjør krav på bydeler i et land som har tatt imot dem og sørget for at de har jobber og trygd og en økonomisk velstand som er høyere og bedre enn nordmenn selv har og opplever i sitt eget land?

Hvordan skal det gå til når Norge siden den gang har hvert år slippet inn flere og flere muslimer og islamister på flukt(?)? På verdensbasis besto antall kristne i år 2000 som 33% av befolkningen. Antall muslimer var 19,6%. I 2015 er antallet kristne 32% av befolkningen, og antallet muslimer er 23%.

Hvor mange islamister??

Norske homofile er først og fremst Norske. Er det da riktig at man jages i sitt eget land? Og hva med andre ting som er feil ifølge muslimer og islamister? Er husdyr som feks hunder til for å sparkes og jages? Skal ‘menneskets beste venn’ nektes på Grønland i Oslo, og etterhvert i Norge? Skal våre små firbeinte venner regnes som ‘skitne’ og forbys?

Og hva med kvinner?

Jeg synes vi skal gir eksempel huske påbudet kvinner fikk etter den iranske revolusjonen i 1979. Kvinner fikk ikke være kvinner lengre, de skulle dekkes til og skjules. Være ‘ikke-eksisterende’. Skal kvinner i Norge bli nødt til å kle seg i Nikab og Burka, bli dominerte, takes ut av arbeidsliv og nektes gå ut i jobb? Skal en voldtatt kvinne steines til døde? Og hvem er det som voldtar?

Og hva med Norges barn?

Sex? Tvangsekteskap som trettenåringer??

“Dette har ikke noe med islam å gjøre», er det vi får høre fra de fleste muslimer når Den islamske staten eller andre innen islam er med på å gjennomføre terroraksjoner eller begår andre forferdelige handlinger. Islamistene på sin side hevder at de står for det sanne islam, og såkalte islamkritikere gir dem rett i det.

Ingen av disse påstandene stemmer med virkeligheten, det er påstander av og for muslimer og islamister. De er enige om at islamisme er en politisk ideologi, og altså ikke identisk med religionen islam. Men det er altså en sammenheng mellom islamisme og islam.

Hvordan skal det forstås?

Jeg tenker at dette er ‘et fett’, Islam er en ideologi forkledd som religion.

I denne rekkefølgen kom Hinduismen, Jødedommen, Buddhismen og Kristendommen fram for 4000-2000 år siden.

For cirka 1400 år siden festet Islam seg..

Noe å tenke på?

Tar gjerne kommentarer i kommentarfeltet under.

Ha en fin dag 😊

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!
Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#religion #ideologi #jødedom #hinduisme #buddhisme #kristendom #islam #islamister #muslimer #kvinneundertrykkelse #menneskerettigheter #tvangsekteskap #barnebrud #barnemishandling barnsrettigheter #islamisme #homofile #homofilesrettigheter #dyrstettigheter #oslo #norge #politikk #muslimskbydel #grønland #nikab #burka #hijab #terror #terroraksjoner #islamskterror #undertrykkelse #islamkritikere

4 kommentarer
    1. Takk for at du tar opp et så alvorlig tema som dette er.
      På dagen i dag, kvinnedagen.. føler jeg det som hyklersk å feire, når så mange kvinner IKKE har sin frihet.
      Så mange barn blir lemlestet, både gutter og jenter. De blir tvunget inn i ekteskap mens de ennå er barn.
      Og norske/europeiske myndigheter sitter på sidelinjen og tør ikke ta i det, fordi disse grusomhetene er forkledd som religion.
      Selv har jeg allerede merket godt at Norge er forandret pga islamistisk innvandring- og krav fra disse-som etterfølges.
      Jeg har blitt utsatt for både voldtektsforsøk og gjengvoldtekt av muslimske gutter. Hovedgrunnen til at jeg kom meg løs den ene gangen, var at de som skulle holde meg fast var 12 og 13 år gamle barn-de ble redde når jeg ble redd og slapp. Hva gjorde politiet ved anmeldelse? Ingen etterforskning og -henleggelse.
      Derfor anmeldte jeg ikke gjengvoldtekten, som 16 åring og ‘rettsløs’ stoler man ikke på politiet.
      Jeg ble frosset ut og mobbet av alle rundt meg etter henleggelsen, de anmeldte troppet opp på skolen min med koranen i hånda og sverget på at de aldri hadde rørt meg. -enda jeg hadde vitner, men de tørte jo ikke si hva de egentlig hadde sett.
      Jeg har opplevd som voksen å gå i helt vanlige sommerklær og bli seksuelt sjikanert, og når jeg protesterte?; “det kan du bare vente deg, når du går kledd som en NORSK hore”
      (Jeg hadde en knelang kjole, sandaler, cardigan og LØST HÅR)
      Jeg kan omtrent ikke gå ut og danse før en eller annen muslim skal trøkke seg inntil meg, og jeg har opplevd å bli truet med juling når jeg har sagt ifra til dørvakter-som ofte ikke gjør noe-fordi de ikke tør??
      Min sønn som begynte i 1 klasse i høst (allerede da forsto jeg at det kunne bli litt krøll-av 19 elever var 2 etnisk norske, 2 halvt norsk)
      Har blitt ertet og mobbet fordi vi spiser gris og feirer jul!
      Skolen er så redd for å gjøre noe mot muslimene, at det måtte mye e-poster og et møte til før dette ble tatt alvorlig.
      Det er allerede for sent, han tør nå ikke engang å ha med seg salami på brødskiva.
      *************************************************************
      Norge og Europa har FEILET i integrering.
      **************************************************************
      Jeg klarer ikke å fri meg fra tanken på alle de som EGENTLIG trenger hjelp i krigsherjede land, som aldri klarer å komme seg unna.
      Gamle, barn, kvinner og menn som ikke klarte å skrape sammen penger til å dra-som kanskje ikke hadde en frisk nyre å selge…
      Det er fortvilende, og enda mer fortvilende er det at når man ønsker å si noe om at ting ikke er bra slik det er nå- da er man rasist .At man ytrer ønske om å hjelpe flere der de er, enn å ta inn koen få-da er man rasist.
      At man sier man ikke liker å bli klådd på, tilogmed da er man rasist😡
      Nei, jeg er ikke rasist- og selvfølgelig skal vi hjelpe de stakkars som kommer hit- men å la en 8 år gammmel jente fortsette å være gift med sin 40 år gamle onkel ‘fordi hun kjenner jo bare han’
      Eller godkjenne at muslimske familier kjønnslemlestet sine sønner…(og tilogmed kalle det ‘omskjæring’)
      DET er ikke det Norge jeg ønsker å bo i i 2017💔
      —–Det er ikke den VERDEN jeg ønsker å bo i i 2017!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg