Einar, du er så kuuul!!!

Det er alltid så hyggelig å komme på puben når du sitter der kjære Einar. Ditt gode humør som du ønsker å spre. Den omtanke du gir når synger ut dine kommentarer. Både gjester og ansatte synes det er så hyggelig med deg, særlig når du viser din omtenksomhet og låner mobilladeren din til de som er tomme for strøm på sin mobil. Voksent og flott!

Enda hyggeligere er det når du spør folk både foran og bak baren om du får se penisen deres. Det er det vi alle ønsker å sitte høre på når vi kommer på puben kjære Einar. At du aldri lar dine problemer gå ut over andre, eller prøver belaste andre med deg og ditt. Det er helt fantastisk. DU er helt fantastisk!! Det er altså helt sikkert på grunn av deg det kommer gjester. Puben har alt å tjene på din opptreden. Dine sanger og kommentarer (om og til oss andre gjester). Den rolige gode stemningen du skaper. Flere gjester og større omsetning. Her er ingen tvil. Stedets økende popularitet er pga deg!

Det jeg vet er at samboeren min, alle mine venner, bekjente og ukjente har såååå lyst å komme til puben fordi det er mulighet for at du sitter der. Og jeg har hørt så mange ganger ved nabobordene ‘det er så hyggelig her fordi den karen er her, vi bare MÅÅÅ komme tilbake hit’!!

Og til sist Einar, og dette mener jeg virkelig. Jeg bare ELSKER den oppmerksomheten du gir meg når jeg kommer på puben. Kommentarene om bloggen min. Alle innleggene mine som du tror handler om deg. Hvor opptatt du faktisk er av meg, hva jeg gjør, og alt med meg. Og jeg ELSKER hvordan du lar alle vite at du er så opptatt av meg. Jeg blir helt fascinert, and I løvv it!! <3

Takk Einar <3

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!
Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#einar #pub #puben

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg