“Retroantikk minikaraffel-sett”

Det var så utrolig hyggelig sist lørdag. Vi hadde vorspiel hjemme, snuppen og jeg. En kompis fra Gjøvik kom på besøk sammen med sin søte venninne som bor litt utenfor byen her. De er sjeldne å se siden de ikke bor i Drammen, men de er mennesker som gjør meg glad. Hun hadde med seg kjæresten sin som også virket som en alle tiders kar.

Videre hadde vi besøk av ei dame herfra Drammen. Jeg har aldri sett henne før. Det er snuppen min som har kommet i kontakt med henne. Hun hadde med seg en kompis. Original dame. Hun har allerede invitert oss på sommerfest til henne mot midten av juni.

Og sist men ikke minst kom to naboer fra lengre ned i gata som vi har blitt bedre og bedre kjent med siste tiden. Dem er ikke et par, men bor i samme hus. Han er som en flaske utenlandsk boblevann, frisk og glad. Hun er sosial og veldig trivelig. Koselig oppriktig jente virker hun som. Med en egen evne til å komme overens med de fleste typer mennesker.

Jeg skal ikke skrive noe om hvordan kvelden forløp seg. Men jeg vil fortelle om den fine overraskelsen sistnevnte hadde med seg til snuppen og meg. Hun hadde plantet Aloe Vera sammen med en sommerplante i en fin potte til oss. Og bare det var jo kjempekoselig. Men jeg ble helt satt ut da jeg åpnet pakke nummer to. To pakker faktisk!! Føltes som om jeg hadde bursdag et like øveblikk!! Men sjekk ut det fine settet med minikaraffel og glass (pluss skål med stett og et lite serveringsbrett)!!

Meget spesiell farge. Orange i det ene øyeblikket, rosa i det andre!! I LØVV IT!! Tenker det blir brukt til Tequila-aftener!! Hehe..

Ja til livet <3

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!
Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#vorspiel #fest #emmaus #emmaus1876 #venner #naboer #drammen #overraskelse #pakke #presang #tequila

2 kommentarer
    1. Såååå nydelig! Så herlig med gamle ting som har en historie med seg.
      Jeg og Lene gleder oss til neste gang vi møtes, for da håper vi du lærer oss det nye spillet Snack-hockey😃😃😃 Ps! Vi tror og mener det var Snuppen din og jentene vi så søndag ettermiddag da vi var tur ved elva. Vi vinka, men var litt langt unna og gikk andre veien😎 Men, blinka i røde fine reflekser så var nok jentene 😍

    2. Heidi: Ja – kjempefin gave, står i det nye vitrineskapet vårt og viser seg frem. Ta med deg Lene hit da 😉 Det var nok snuppen min og jentene våre <3 alltid lys/refleks i mørket <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg