Avslappende terapi – se framgangen!

Som mange sikkert til nå har fått med seg så er jeg på malekurs hver tirsdag. Det er en del av et terapeutisk tilbud jeg ba om hos kommunen med en gang jeg fant ut om det.

Som barn likte jeg å tegne og male. Og i slutten av tenårene hadde jeg flere maleprosjekt på gang. Men for meg ble det en for dyr hobby, så når jeg fant ut om dette tilbudet så var det ikke snakk om å la det gå fra meg.

Tidligere i livet har jeg ikke tenkt på maling som terapi. Men som noe moro å holde på med. Og i veldig ung alder var der vel en liten drøm om å bli kunstner. I dag koser jeg meg bare. Jeg liker virkelig det jeg holder på med, og som terapi fungerer det faktisk. Jeg er på kurset 2-4 timer hver tirsdag. All støy i verden blir borte. Tanker om hva det måtte være, blir borte. Det er som om jeg går inn i en slags ‘trance’. Deilig.

Ellers trives jeg veldig godt med gruppen, og de ansatte på huset.

For tiden maler jeg to mops. Det er ikke jentene mine, Ella og Ariel. De er en utfordring med sine farger, streker og folder. Jeg lover dette er ikke lett. Ikke for meg/nybegynnere ihvertfall.

Anyway, har du en urolig sjel, mye tanker og bekymringer, så anbefaler jeg terapi som dette. Selv gleder jeg meg til disse tirsdagene.

Ha en flott helg alle sammen 🙂

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!
Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#malekurs #terapi #malingsomterapi #hobby #hund #mops

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg