Voldtektsbølgen.

I helga som var opplevde ei venninne som ikke bor så langt unna meg å bli forfulgt og overfalt på vei hjem fra byen på natterstid. Først møtte hun mannen idet hun gikk over bybroa fra sentrum og mot hjem. Han sto sammen med flere, a la type fra området Tyrkia, Syria, Iran, Irak. Deromkring. Han tilbudte henne ‘følge hjem’. Hun sa nei. Han begynte å mase på henne, men hun avviste han og sa tydelig ifra at hun ikke var interessert. Han valgte da å følge etter henne. Hun ringte politiet, men det var type ‘ingenting har skjedd, ingen hjelp å få’. Etter å ha gått i ti minutter, nesten hjemme, så overfallt han henne. Hun skreik og sparket. Kom seg løs og kom seg hjem med ‘bare’ noen kuler i hodet.

Videre har jeg fanget opp at det har vært en del slike hendelser i det siste. Voldtektsforsøk og voldtekter. Jeg ser også en mangel på tiltro til politet, og økende frykt.

Vi har en ny ‘voldtektsbølge’ på gang.

Her er et par facebookstatuser jeg har fanget opp om den saken:

“Angående voldtektsbølgen om dagen, hvor enkelte mørkhudede sier at jentene kan skylde på seg selv. Blir ikke det som å si det er greit å kline til en muslim i hodet med ett balltre, bare fordi han gikk rundt på gata uten hjelm????”

“Angående voldtektsbølgen og enkelte innvandrere som sier at jentene kan skylde på seg selv siden de går rundt så lettkledd.. Blir ikke det som å si at det er greit å kjøre over en fra østen eller afrika fordi det er mørkt ute????”

Ofte er vitser gjerne veldig stygge, eller grove om dere vil. Det viser seg at det er de vitsene som er mest populære, og jeg må si at først syntes jeg selv at vitsene over var morsomme. Men når jeg så tenkte på årsaken til disse vitsene så var det langt fra like morsomt. Statusene handler jo om noe alvorlig som egentlig ikke er til å le av. Voldtekt!!

Voldtekt er et stort problem, og i Norge et økende problem!!

Jeg la ut en status på Facebook, der stod det følgende:

“Jenter det er lov å være forsiktig! Vi vet at vi har mange som er kommet til landet her fra steder der mannen dominerer kvinnen. Kvinner må være totalt tildekket, ikke vise hud og snakke minst mulig. Disse menneskene kommer fra en helt annen kultur og forstår ikke vår. Mennene kommer hit og det klikker i hodet på dem. I tillegg til at de kommer fra en helt syk kultur som ikke passer helt med vårt samfunn, så er noen også krigstraumatisert og psykisk syke oppå det hele. Da hjelper det ikke akkurat å dra på seg miniskjørt som er klippet opp for at det skal bli enda kortere og vimse rundt på byen sent på kvelden og natta. Jeg har selv sett mye rart og tenkt mitt…. tilstandene er ille altså!”

Innlegget mitt fikk mange kommentarer. Noen ble merkbart sinna og argumenterte med at dette er Norge, vi må få lov til å kunne kle oss som vi vil. Vi skal ikke være nødt til å være redde i vårt eget land. Jeg er veldig enig i det, men følte likevel at poenget mitt ble oversett.

En legger ikke ved på bålet for å slukke det.

Det jeg mener er at vi må få mer politi i byene og vi må øke psykiatrien. Vi må protestere, demonstrere, stemme.. kjempe! Vi må sørge for harde straffer når slike voldshandlinger begås. “Straffen for voldtekt bør være den samme som ved ulovlig hummerfiske…inndragning av utstyr”. Altså hardt må settes mot hardt, vi må gjøre noe mer enn å sutre på Facebook.

Vi må ta opp kampen for å bli kvitt disse voldtektsepidemiene. Vi må få politikerne til å skjønne at vi må få stopp på å slippe inn mennesker i Norge som ikke har respekt for vår kultur, kvinner, lover og levesett.

Dere skjønner hva jeg mener?!

Og da mener jeg at mens vi kjemper, inntil vi har vunnet kampen så må vi være mer forsiktige. Så derfor hvis jeg var jente så ville jeg være forsiktig når jeg er ute på byen og lignende. Drukket alkohol med måte, kledd meg i bukse fremfor miniskjørt, vært betenksom om hvilke steder jeg ferdes, når på døgnet jeg beveger meg hvor, og ikke gå alene!

Jeg vet selv hvordan dette er. Som homofil må jeg selv passe på da ‘våre nye landsmenn’ ikke respekterer den type kjærlighet jeg har i mitt hjerte. Selv går jeg ikke alene ved enkelte steder natterstid fordi det ikke er trygt. Jeg har selvforsvarsspray med alarm, og hjemme har jeg balltre.

Jeg har flere opplevelser jeg kan fortelle om. Overfall utført av fremmedspråklige. En prøvde å kjøre på vår lille Ella med sin flotte sølvgrå Mercedes, uskyldige lille mopsejenta vår som ikke engang var tre måneder skulle han drepe. Da vi reagerte og fikk henne vekk så gikk han til angrep på meg og snuppen min med slagvåpen. Vi kom oss unna.

At dem kommer kjørende forbi og roper ‘Jævla Homo’ ut bilvinduene er ikke fremmed for hverken snuppen min eller meg.

En gang var jeg på Grunerløkka i Oslo på en event med Kristin Frogner. Det var en utrolig fin kveld og vellykket ‘happening’, inntil det var stengetid og jeg skulle hjem. Jeg tuslet nedover løkka og i løpet av åtte minutter eller ti så hadde kvelden forandret seg fra perfekt til noe helt annet.

Plutselig hadde jeg fem ‘ikkenorske’ fremfor meg. Rundt meg. Dem begynte å bølle, smådytte, dra i jakken min.. Jeg ba dem slutte. Jeg hadde ikke før sagt det før en av dem hadde dratt frem en kniv. “Nå går det til helvete”, tenkte jeg og reagerte dumdristig instinktivt. Jeg sparket han som holdt kniven i neven han hadde kniven i, samtidig som jeg snudde meg 180 grader og løp alt jeg kunne tilbake samme veien jeg kom fra.

De hadde greid å skremme meg skikkelig og de klarte å stjele mobiltelefonen min……

Jeg sier det igjen, vær forsiktige folkens, gutter og jenter, dette kunne endt annerledes.

Jeg går ikke alene ved enkelte steder natterstid, fordi jeg vil ikke bli knivstukket, voldutsatt eller ranet!!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!
Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#vold #voldtekt #overfall #voldtektsbølge #innvandrere #muslimer #islamister #islam #vårenyelandsmenn #voldtektsepidemi #politi #politikk #jævlahomo #homo #homohets #kvinneundertrykkelse #overfaltmedkniv #kniv #ran #innvandringspolitikk

6 kommentarer
    1. Ja! Du har så rett, vi må kjempe, vi kan ikke finne oss i dette 😡
      Men, hvor forsiktig skal man være, liksom. Hvor mye plass skal vi la dette få.. nok til å ikke gå alene hjem, ikke kle seg i “undertøy” på byen- ja.
      Våre politikere er noen feige fitter, vårt politi gir blaffen, og når det først har skjedd noe som er ‘verdt’ å anmelde-blir det som regel henlagt.
      Straffene for seksuell vold- voldtekt, pedofili osv -er latterlig lave. Det er klart at selsualforbrytere kalkulerer og sjangser på henleggelse og lave straffer!
      Det må en stor endring til i forhold til lengden på straffer, og hvordan politi og styresmakter jobber for å oppklare slike ting, og heldigvis ser vi at det i alle fall kommer frem mye pedofilisaker-men ikke pga politiets arbeid alene. Det er private aktører som jobber for å avsløre bla pedofili på nett. Det burde ikke vert nødvendig med borgervern-men inntil videre får vi verne om hverandre!
      Inntil politikerne forstår at det ikke er rasisme å straffe folk bare fordi de ikke er fra Norge!
      Inntil man kan gå trygt på byen og danse uten å bli tørrpult på dansegulvet, mens vaktene står og ikke kan gjøre noe fordi de da blir anklaget for rasisme.
      Jada, det er også norske voldsforbrytere og seksualforbrytere, men det er ikke de man møter på byen for tiden!
      Det er ikke de som står på bybrua og venter på kvinner på vei hjem alene.
      Det er ikke de som tror at så lenge en dame er ute alene og uten slør, er hun fritt vilt.
      Det er ikke de som kjører etter jenter i bil og roper stygge, seksuelle kommentarer.
      Dette vet vi. Men, alle er så jævla redde for å bli kalt rasister 😡
      Nok er nok.
      🌈Verne om hverandre🌈
      🌸JA TIL LIVET🌸

    2. Det dummeste er at folk tror rasisme bare går fra hvit mot *annen farge*
      Men, skal man virkelig ‘calle’ all rasisme, så er det jo også rasisme når f.eks barn blir mobbet på skolen fordi de spiser gris og feirer jul-ikke bare at noen blir mobbet for å spise halal og feire ID…
      At europeiske kvinner ikke kan gå ut uten å bli trakassert for å “mangle tildekking”, at homofile blir trakassert for sin legning-
      det er lov her, aksepter det, eller så får de tåle å bli ‘calla” på sin rasisme mot den vestlige kultur.

    3. HET: Rasisme for meg er fordommer mot farge og kulturell tilhørighet. Og som homofobi, homohets, kvinneundertrykkelse, barnemishandling, mobbing, sjikane osv så ligger alt dette under HAT OG ONDSKAP.

      Men kvinneundertrykkelse, homohets osv eksisterer i islam som lov, og er derfor fakta, ikke fordommer – og derfor ikke rasistisk.

    4. kvinner uten niqab kan ikke gå mange meter uten å få slengt dritt etter seg på gata ..i kairo eller
      andre arabiske/muslimske land …det skyldes oppdragelse og kultur,gutter blir behandlet som
      gullkalver i familien og får alt de peker på…”kulturen” gjør dem til MOTBYDELIG SØPPEL,
      kvinner og familie bringer “tradisjonen” videre….nei man er ikke dummere om man er født i afrika
      eller asia ,men det må være lov å kalle en spade for en spade uten å bli kalt rasist

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg