Morsomt hårprodukt fra Malaysia.

Jeg er bare så fornøyd ned håret mitt for tiden. Litt av en prosess for å få det slik. Klippet og bleiket det så mye som det gikk for litt over en måned siden. Og nå nylig klippet jeg det igjen slik at jeg har mørk undervekst og lyse tupper. Og nå når det er helg bruker jeg fargevoks fra Malaysia.

Denne fargen jeg bruker nå er silver grå. Og jeg digger grått hår. Ikke sånn gråblyant-grå eller gammelgrå.. Frisk grå, ja dere ser jo selv på bildene.

Jeg planlegger å bestille en blåfarge også, for jeg er veldig fornøyd med produktet og jeg synes ikke fargene ser så “fake” ut til å ikke være vanlige hårfarger.

Blir ikke helt som på bildene, mine bilder blir gjerne gulere enn de skal være. Fargen er heller ikke helt som på reklamen, men meget bra likevel. Gleder meg til å prøve når jeg har kun min egen hårfarge.

Anyway, nå er det på tide å mikse en drink for i kveld skal vi kose oss her i Emmaus. Homohuset!! Hæla i taket og tenna i tapetet!!

Kos dere alle sammen!!

.
Følg Bunny Trash på MeWeLink!!
Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

.

#hårfarge #hårfargevoks #hårfargevoksframalaysia #hårfargeframalaysia #malaysia

2 kommentarer
    1. Så stilig 😍😍 Og så fin du er ❤❤👏 Riktig god påske til dere 😍😍🐣🐣

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg