Norske mobbes for å være norske i Norge!

Jeg var ute og mosjonerte i går da jeg bestemte meg for å legge gå-runden min innom lekeparken nedenfor sykehuset her i Drammen. Snuppen min hadde fortalt meg at parken er utvidet med flere lekeområder og apparater. Blant annet skulle der ha kommet en del for skatere.

Da jeg kom dit mistet jeg følelsen av å være i Norge. Området var blitt veldig bra, slik som jeg var blitt fortalt, men likevel ikke, slik jeg ser det. Over banen for skatere sto det gjenger med utenlandske gutter. Nedenfor var et gressområde der det ble sparket fotball. Det var også bare utenlandske gutter. Alle i parken var utenlandske.

Jeg gikk på stien mellom, og da kom fotballen trillende mot meg. Jeg stoppet ballen, og sparket den tilbake til guttene slik at guttene slapp å løpe etter den for å hente den. Istedet for å takke begynte de å gjøre narr av meg. En som kan sparke fotball ville ikke stoppet ballen først, for så å forsiktig sparke den tilbake. Og det var hva jeg gjorde feil. At jeg gjorde det for å være hyggelig det hadde ingen betydning.

Som sagt gjorde guttene narr av meg, begynte rope, peke og le av meg. Jeg hadde så lyst å si “skjerp dere, jeg ville bare være hyggelig”, men jeg fant ut med meg selv at der var best å holde munn. En kommenterer ikke noe til ti-tolv-femten utlendinger som oppfører seg slik. Jeg følte meg truet, det var veldig ubehagelig.

Så kom jeg hjem. Kikket litt på nettet, da jeg plutselig kom over en artikkel.

En(?) skole her i Drammen har nå fått så mange elever med muslimsk bakgrunn at skoleledelsen har bestemt at alle elevene, inkludert de norske, kun skal få halalmat i faget «Mat og helse».

Skolen skal imidlertid ikke ha informert foreldrene om avgjørelsen før den ble satt i verk. Ifølge en debatt på siden til Drammens Tidende skal skolen også slite med rasisme og mobbing av norske og ikke-muslimske elever. Etnisk norske elever skal blant annet bli banket opp og en leser forteller hvordan norske barn med svineprodukter på matpakka blir mobbet.

Så nå er det altså blitt slik at lekeplassene som bygges her i byen er for muslimer, og skolene er for muslimer. De norske barna bør helst holde seg hjemme bak lukkede og låste dører.

Altså, Islam, som er en ideologi forkledd som religion begynner allerede nå å overta byer i Norge i slik høy grad at voksne mennesker føler seg truet og utrygge i enkelte gater og parker. Og enda verre, små barn blir utsatt for mobbing og rasisme for å være norsk i den norske skole. I Norge!!!

Og det man gjør med problemet er å ta det norske ut av skolefagene. Bort med brunost, skinkesteik, ribbe, egg og bacon og inn med halal i norske matfag i den norske grunnskolen??!!

Vi burde vite bedre i 2017. Vi burde ta vare på våre lover, verdier, tradisjoner, levemåte, kultur og så videre. Og det er hva som burde læres til barna. Å ta vare på Norge, juleribba vår, og julen.

Vil man virkelig sitte å se på at alt det norske, inkludert det norske folk gradvis skal forsvinne bare for å gi islam mer land å bedrive sin homohets, kvinneundertrykkelse og mishandling av dyr og medmennesker??!

Djiiiizess!!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!
Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#lekepark #drammenlekepark #drammen #norge #muslimskungdom #muslimer #muslimeriskole #halal #halalmat #mobbingavetnisknorske #mobbingavikkemuslimer #mobbing #islam #rasisme #eleverinorskskole #elever #norskskole #skole #grunnskole #skolefag #matoghelse #norskmat #ribbe #juleribbe #eggogbacon #brunost #bacon #norskeverdier #norsktradisjon #norsklov #norsklevemåte #norskkultur #homohets #homohat #kvinneundertrykkelse #undertrykkelse #kvinnemishandling #mishandling #islamering #islameringinorge #islameringavnorge #norge

Barneskole i Drammen tilbyr kun halalmat til elevene

https://www.dt.no/nyhet/drammen/skole/halalmat-for-alle-elevene-pa-brandengen/s/5-57-489177

14 kommentarer
    1. Denne kommentaren er utruleg i Noregs land. Er det kome så langt at vi vaksne og kjenner oss truga på livet? Og halal-kjøt? Må ikkje førekome slaktemetodar som for lengst er gått ut av sivilisert, norsk bruk. Dette er dyremishandling. Og norske foreldre til skulebarn som mobbast på denne måten må sjølv gripe inn.

    2. Dette er helt forferdelig,her gir de bort Norge til islam,noe disse flyktninge rømmer fra,men hvor mange er flyktninger ?.det er vel helst lykkejegere som skal utnytte der norske samfunn og NAV.Nei vil de til Norge, må de innrette seg etter våre skikker og leveregler og spise vår mat,vil de ikke det må de bare sulte,eller reise tilbake der de kom i fra.Vi skal ikke kutte ut alt vårt for å tilfredsstille alle disse inntrengerne som kommer for å utnytte våre velferdsgoder som våre forfedre har slitt for, og våre gamle ikke får det stell og pleie de har krav på,få de ut av landet så fort som mulig.

    3. Slik må det gå når vår kristendom blir tatt ut av den norske skolen. Begynn der-med å gjeninnføre kristendom i skolen.Våre norske ungdommer vet snart ikke hvorfor vi feirer jul-påske og pinse.Og vi nordemenn bør sette mer pris på vår kristenarv,som hele det norske samfunn er tuftet på.

    4. Oddvar Støme,
      Foreldrene til de mobbede barna er oftest de siste som får vite hva som skjer. Dette skyldes IKKE at de ikke følger med men at barna frykter hva som kan skjer hvis de sier fra!!!

    5. Utrolig bra, nå må folk få opp öynene för drammen blir den förste norske sharia byen.

    6. Er det virkelig så vanskelig å forstå? De fleste av disse såkallte asylsøkerne er bare ute etter å utnytte velferdssystemet vårt. De har innsett at systemene i landene de kommer fra ikke fungerer.
      Men.. de er late og hater oss som faktisk har gjort det mulig for dem å få et bedre liv. Spørsmålet er om de virkelig ønsker et bedre liv. Av og til kan man bli fristet til å tenke at svært mange av våre nye borgere er mindre intelligente med måten de oppfører seg. De kan jo umulig forvente at vi skal like dem når de brenner biler, voldtar kvinner, dreper folk, og stort sett utøver jævelskap. De sier i det hele: Tusen takk dere idioter.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg