Ikke bare Drammen, men hele Norge!!

I mitt forrige innlegg skrev jeg om et møte jeg hadde med noen innvandrergutter i lekeparken her i Drammen, og om en skole i Drammen som har begynt med at alle elevene kun får halalmat i faget ‘Mat og Helse’.

Norske mobbes for å være norske i Norge.

Reaksjonene på innlegget har vært mange. En del har reagert med kommentarer som gir et bilde av at de tror det er kun i Drammen en ser en slik islamisering som er beskrevet. Slik er det ikke, dette foregår over hele landet. Man kan ikke sitte rundt om i Norge og tro at vi har kun slike tilstander som dette i Drammen og i bydelen Grønland i Oslo.

Jeg har selv blitt overfalt av fem innvandrergutter på Grunerløkka i Oslo. Jeg var alene, og en av dem hadde kniv. Jeg kom meg unna, men de greide å stjele mobilen min. Dette var allerede i 2005.

Vold og overgrep 2008

Islamisering, antall overgrep og voldtekter ser ut til å bre seg i samme tempo, og det over hele landet. Mange tror at det bare skjer i Oslo, og nærliggende til Oslo. Det er kun fordi det er mer mennesker i ‘Oslo-området’ og mer media. Men desverre er det slik islamisering over hele landet.

Brutalt overfall i Bergen 2015

Drammen er en flott by, og dermed attraktiv for mange. Jeg tør anta at det er en av Norges byer som er mest i utvikling. Her tilrettelegges for alle. Barneparker, skaterparker, tilbud til alle aldre. Et vakkert sentrum, en elvepromenade med bystrand. Flotte turstier, et stort moderne bibliotek. Festivaler og kulturbegivenheter. Konserter og sport. Masse kunst. Nord-Europas største torg. Blomster, skulpturer og fontener.

Selv kom jeg hit til elvebyen for 10-11 år siden. Og her skal jeg bli. Fantastisk by. Bare synd å se at politi, politikere, regjering og stat opptrer som dem gjør slik at islamiseringen får vokse i Norges attraktive byer og tettsteder, og etterhvert ta over hele Norge!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!
Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#lekepark #lekeparkdrammen #skole #skoledrammen #halal #halalmat #matoghelse #islam #islamiseringidrammen #islamiseringdrammen #drammen #islamiseringoslo #islamiseringgrunerløkka #islamiseringgrønland #islamiseringnorge #islamisering #grønland #grunerløkka #oslo #politikk #politikere #politi #regjering #stat #overfallibergen #bergen #islamiseringbergen #vold #overfall #overgrep #voldtekt #media

12 kommentarer
    1. ill jill: Det er spesielt, med alle sakene fra aviser og på internett så burde man jo få med seg litt, hvis en ikke beveger seg noe særlig i byen (lekeparken, bybrua, Uniqe, Tollbugata, sidegatene på Strømsø, grunnskoler og barnehager.. osv, osv.)

    2. Leser DT og syns ikke det er noen overflod av saker der som omhandler islamisering, hvilke saker tenker du på? Ser du blandt annet nevner saken om halalmaten fra i fjor som blir servert på Brandengen, men eneste forskjellen på halal og vanlig kjøtt er at det bes en bønn før kjøttet slaktes, og at det ikke produseres i anlegg hvor det slaktes gris. At noe er halal høres egentlig verre ut enn det er. Du skriver jo selv at Drammen er en by som tilrettelegger for alle, muslimer inkluderes i dette. Eller skal de ekskluderes? Hvilke “alle” skal i så fall byen fokusere på?
      Og jeg er jo ute i gatene rett som det er, og har bodd her i 16 år uten at jeg noen sinne har følt at utlendinger er noe verre enn nordmenn. Idioter kommer liksom i alle former og farger. Og jeg hørte ganske mange skrekkeksempler om Drammen før jeg flyttet hit.
      Personlig har jeg blitt plaget av langt flere fulle nordmenn på kveldstid enn noen av utenlandsk opprinnelse.

    3. ill jill: Det er nettopp det som er islamering, når man fjerner norsk hverdagskost som svinesteik, brunost, egg og bacon, ribbe osv fra undervisningen i faget ‘Mat og Helse’ til fordel for kun hslalmat som overhodet ikke er norsk.

      Vet du hvor mange moskedriftende organisasjoner det er i Drammen?

      https://no.m.wikipedia.org/wiki/Liste_over_moskéer_i_Norge

      Og personlig så har vi blitt frastjålet mobilene våre i vårt eget hjem av et par av våre nye landsmenn, ved flere anledninger har noen av dem prøvd å skade hundene våre (små mops), ved et tilfelle var det en som prøvde å kjøre på eldste mopsen vår, den gang var hun bare tre måneder, da vi reagerte kom han ut av bilen ved slagvåpen. En venninne ble kidnappet i bil utenfor her da de spurte om hun ville ha skyss hjem, de kjørte en annen vei og nektet slippe henne av, hun tok rattet og det endte i en husvegg. Barna til flere venner blir plaget på skolen, “spiser du gris er du en gris”..

      Og dette var nylig: http://m.bunny.blogg.no/1491503826_voldtektsblgen.html

    4. Det er også en skole som anser seg som multikulturell, men jeg anser det uansett ikke som islamisering av samfunnet når det gjelder en av 23 skoler i Drammens området.
      Jeg sier ikke at det ikke forekommer problemer med innvandrere, ei heller benekter disse problemene dere har møtt, men det er problematisk at all skylden legges over på islam, det gjør at man ikke får bukt med de reelle årsakene, og det er uavhengig av hvor mange moskeer som befinner seg i Drammens området (13 moskeer på 6 ulike nasjonaliteter).
      Igjen, jeg har støtt på mange av disse problemene selv med nordmenn, mobbet, truet med vold, slått ned og forsøkt voldtatt, men jeg kan ikke ikke legge skylden over på kristendommen ei heller norske menn som helhet. Det ville vært skammelig ovenfor andre oppegående, norske menn.

    5. ill jill: Nå er det ikke slik at mannen i gata, Ola Nordmann, begår handlinger ut fra Kristendommen. Det gjør muslimer, de lever etter Koranen, og Islam er den overordnede lov.

      13 moskeer på 6 ulike nasjonaliteter??!! Bare i Drammensområdet.. Og alle ber til Allah!! Ikke islamisering??

      Trist at du sliter med menn. Men her handler det ikke om kjønn eller religion, men en ideologi som er farlig, homofobisk, dyremishandlende, kvinnediskriminerende, voldelig undertrykkende og til tider terroristisk. Og det handler om at norske verdier, norsk kultur, vår levemåte må vike for denne ideologien.

      Prøv å bygg en kirke i hvilken som helst muslimsk by..

      Islam er det reelle problemet, hvis du ikke ser det, så respekterer jeg det. Synes det er synd, men jeg respekterer det. Og er dermed enig i at her er vi uenige.

    6. Antall medlemmer i moskeene ser ut til å være ganske lavt i forhold til antall innvandrere, ergo svært få er praktiserende muslimer. Da er ikke islam i seg selv problemet. Man ser også at andre og tredje generasjons innvandrere ikke er like troende som sine foreldre, og tolker religionen i større grad enn hva som har vært vanlig tidligere.
      Vi er et land med religionsfrihet, og det krever at man gir rom for disse religionene. Det har ikke på noen som helst måte gått utover norske verdier og kultur. Jeg ser fortsatt stor oppslutning rundt jul, 17 mai, påske og andre høytider.
      Det er forøvrig en myte at man ikke kan bygge kristne kirker i muslimske land. Av 48 muslimske land er det bare 3 av disse som ikke aksepterer andre religioner, Saudi-Arabia er en av dem.
      Og jeg sliter overhode ikke med menn, for jeg skjønner såpass at selv om jeg har hatt problemer med enkelte så er ikke dette gjeldende for alle. Jeg belyser bare at man finner idioter i alle folkeslag.
      Vi må nok være enig i å være uenig, men jeg syns det er synd at du fremstiller hjembyen min på en måte som jeg overhode ikke kjenner igjen.

    7. ill jill: Drammen er min hjemby også, og jeg kjenner ikke igjen det du skriver, en av disse moskeene er mine naboer, og der er det langt fra få praktiserende, jeg bor også nært Brandengen skole og kjenner både barn og foreldre som tilhører der. Hver dag går jeg forbi andre muslimske organisasjonslokaler der det heller ikke er få praktiserende. Så det jeg kan si er at dette er ikke noen fremstilling, men det jeg ser og opplever hver dag.

      Men jeg skal ikke flytte, jeg elsker byen, og jeg kjemper heller imot islamiseringen med å dele mine opplevelser og nyhetsfakta, og jeg stemmer ved alle valg!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg