‘Kretagruppen’

I går la jeg ut mitt første innlegg om denne ferien. Innlegget handlet mest om turen hit til Kreta, og reaksjonene lot ikke vente på seg da jeg postet innlegget i en temagruppe for reisende til Kreta. Tenkte jeg kunne få råd og tips fra folk som hadde besøkt området før, og spurte derfor etter det i innlegget, og la ut i gruppen.

Det jeg syntes var morsomst var alle de stygge kommentarene fra folk. Istedet for å sette fokus på det positive i innlegget, eller gi råd som jeg spurte om, så valgte en del å kalle meg ting, være usaklig, ufin, patetisk og slem fordi jeg skrev i innlegget at selve turen hit ikke var så bra. Og at jeg syntes vannet var kaldt. Faktisk. Hahaha.. Uten å kjenne meg ble jeg dømt av helt fremmede mennesker. Slik er det på sosiale medier og i bloggverdenen.

Skjønner meg ikke på den type folk. Bloggen min handler da om meg, ikke dem. Og hadde jeg en kjip reise, så er jeg ærlig nok til å si det som det er. Folk liker forskjellige ting og opplever ting forskjellig. Jeg er ikke av den typen menneske som fremstiller alt som så flott og så fint og skal lyge på meg en flott reise med tog og fly. Falske folk er det verste jeg vet. Og ekle nettroll kommer høyt på listen de også! Hvem er de til å dømme meg, særlig med tanke på hvordan de selv oppfører seg. Sikkert mye sjalusi!

Uansett, her er vi nå. Har nettopp våknet, og tenker ligge litt til. Sengen er fantastisk!!

I går ble en lang dag. Vi gikk tre ganger gjennom Platanias. Vi spiste masse god mat, blant annet på Stamna Taverna. Vi fikk også shoppet litt og tatt fiskespa. Så hittil har vi vært veldig typiske turister. Men tenker det blir mest slik denne uken. Vi er fire stykker, og jeg tenker at det er vel ikke så aktuelt å ta mamma og samboeren med oss på noen tur opp i fjellene eller noe. Vi blir ihvertfall brune, har fått masse farge allerede etter én dag.

Men vi får sett litt her ‘nede’ også. Jeg liker spesielt disse butikkene med ‘hjemmelaget’ og ‘handlaget’. Og i motsetning til hvordan mange av folka i ‘Kretagruppen’ på Facebook er, så synes jeg grekerne er veldig hyggelige og snille mot oss. Ikke at jeg hadde trodd noe annet, snuppen og jeg hadde jo en fantastisk tur hit til Kreta for 9 år siden. Vår første utenlandsreise sammen. Den gang bodde vi i Analipsi ved Hersonissos, men reiste rundt på den siden av øyen til mange flotte steder og byer. Blant annet Matala, som er fantastisk vakkert.

Vi har ingen planer for dagen i dag, så det blir et skritt av gangen. Eneste som er planlagt er et par turer inn til Chania. Markedet på lørdag, og en gang før det.

Og så tenker vi å treffe noen som har tatt kontakt med oss etter jeg la ut blogginnlegget mitt i går i den nevnte gruppen. Det finnes hyggelige norske i den gruppen også, hehehe..

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!
Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#ferie #kreta #facebook #temagruppe #facebooktemagruppe #styggefolk #slemmefolk #patetiskefolk #rådogtips #tipsogråd #tips #råd #nettroll #chania #chaniakreta #platanias #plataniaskreta #analipsi #analipsikreta #hersonissos #hersonissoskreta #sjalusi #matala #matalakreta #hyggeligefolk #greske #grekerland #sologsommer #sommerogsol #sommer #sol

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg