Chania Old Town – Kreta

25 grader i bassenget, og 20 grader i havet. Det er Kreta i mai. Jeg kommer meg i både bassenget og havet, men det er ikke slik at jeg ligger i vannet og koser meg. Det blir noen korte forfriskende turer i bassenget, og raske dukkerter i havet. I tillegg til at det er kjølende og forfriskende, så er det også bra for psoriasisen min. Og en ting er at det er klart vann i bassenget, men det er det også i havet. Krystallklart, og intet søppel. Vakkert!!

I går var vi her i Platanias. Litt shopping, litt drinker, og deilig mat på restauranter. Beste minnet er middagen på kinarestauranten. Etter å ha spist fikk vi en lykkekake hver. Jeg knakk min i to og leste spådommen som lå inni kaken. På lappen sto det at noen som står meg nær vil vinne en formue i nærmeste framtid. På snuppen min sin lapp sto det at han vil ta en smart avgjørelse. På mamma sin sto det at hun må være på vakt, for noen vil prøve å villede henne. Samboeren til mamma, Birger, han svelget hele lykkekaken med spådommen inni, og sa det smakte godt 😂

I dag har vi startet dagen som vanlig med sol og bading etter frokost og fram til lunsj. Så ordnet vi oss og dro til gamlebyen i Chania. Der spiste vi lunch, gått rundt og sett, shoppet og spist middag. Dagen i dag har for meg vært den beste hittil. Jeg synes det er så digg å gå rundt å titte. Gamlebyen har utrolig mye sjarm, var også på besøk i en kirke som var helt fantastisk innvendig. Ja til livet sier jeg bare ❤️

Nå har vi lagt oss, og jeg gleder meg til i morgen, da er det 17. mai og vi har planlagt en liten tequilafest 😉

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!
Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#kreta #sologsommer #sommerogsol #bading #sommer #sol #platanias #shopping #matogdrikke #mat #drikke #spådommer #lykkekaker #plataniaskreta #kania #xania #chaniakreta #oldtownchania #chaniaoldtown #gamlebyen #gamlebyenchania #chaniagamlebyen #chania

4 kommentarer
    1. Takk til din mors samboer for en god latter 🤣
      Godt å lese dere koser dere ☺️☺️
      Klemmepå 🌈😘🌸

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg