Det vrimler av dem her!

I dag har vi vært på marked i Chania. Mamma, Birger, snuppen min og jeg. Da vi skulle ta bussen tilbake hit til Platanias kjente jeg at det holdt på å gå rundt for meg. Var ute på byen i Chania med jentene (M.I.A.). Var kjempemoro, gleder meg til å møte dem igjen i framtiden <3

Anyway.. jeg er enda redusert etter natten, og turen i dag. Så nå ligger jeg under parasoll ved bassenget i dette fantastiske varme været. Jeg er ganske sikker på at jeg kommer til å sovne på minuttet når jeg er ferdig å skrive dette innlegget.

På bildet ser dere en reptil. Det vrimler av dem her. Da jeg knipset bilde av en kom det en dame som fortalte meg at det er gekkoer. Jeg liker gekkoer, dem er kule og morsomme.

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#marked #chania #hania #kreta #chaniakreta #haniacrete #plataniaskreta #platanias #reptil #reptiler #gekko #gekkoer #sologsommer #sommerogsol #sommer #sol #ferie

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg