Kjendisrestauranten – Gun & Hønn Spiseri!

Tiden gikk fra oss i dag, og da snuppen og jeg kom fram til Oslo hadde vi bare 15-17 minutter å gå fra Oslo S til Mathallen der innspillingen av ‘Kjendisrestauranten’ skjer. Det sier vel seg selv at vi ble litt sene fram. Ingen av oss hadde vært der før, så vi måtte spørre flere personer om veien for å være sikre på at vi gikk i riktig retning.

Vel fremme fikk vi slappe av med en ‘Coca Cola On The Rocks’ hver. Så skrev vi under på kontrakt før vi gjorde entre på ‘Gun & Hønn Spiseri’, Kjendisrestauranten.

Menyen hadde cowboytema, og derfor var ‘restauranten’ pyntet i ‘Cowboy Style’. Med unntak av bordene og servise som var som hentet fra en kantine på et sykehjem, en skole eller et fengsel. Ikke bare det, vårt bord var ødelagt, og jeg måtte holde det fast når snuppen min skulle skjære i maten sin, høhø..

Jeg fikk ‘Salat Entrecote’ som forrett, ‘Cowboygryte’ til hovedrett, og ‘Stekt ananas med salt karamellsaus og nøtter’ til dessert. Snuppen min fikk samme forrett og dessert, men han valgte ‘Spareribs med maisstuing og fries’ som hovedrett.

Terningkast 4 for forretten, den burde hatt et par kjøttbiter mer, og småtomatene burde blitt delt i to slik at de ikke rullet av tallerkenen under servering. Friske varer og god smak.

Terningkast 6 for hovedretten, den var innholdsrik og utrolig smakfull.

Terningkast 5 for desserten. En flott avslutning. Gode smaker. Men med en mørk saus burde fatet den ble servert på være lys. Det hadde gitt mer farge og gjort retten mer innbydende for øyet.

Snuppen min ga sin hovedrett terningkast 5. Smakfull rett, god match med kjøtt, maisstuing og fries. Men spareribs har lite kjøtt og er ikke helt det en vil spise mens en blir filmet av et tv-team.

Servicen var upåklagelig. Alle var kjempehyggelige.

Lars Erik Blokkhus var kjøkkensjef. Lilli Bendriss var kokk. Lene Alexandra Øien var servitør. Tore Petterson var ryddegutt.

Minuset var hun blonde gneldra bak meg. Hun syntes det var veldig festlig å ha Lene Alexandra som servitør. Hun hylte og skreik og var ganske arrogant.

Bonus var Lars Erik som sto for underholdning med å spille et par sanger, og han knuste et par tallerkener, noe jeg hadde sagt til han at vi ville gi mer tips for. Haha. Artig var det også når besetningen glemte at de drev restaurant og ropte til hverandre. Og Lars som stadig vekk glemte navnet på restauranten. Gun & HØGG Lars?? Virkelig??!! Hehehe.. hvem fant på DET navnet egentlig??

Hvem som vinner Kjendisrestauranten avgjøres utfra hvor mye tips dem får inn. Pengene gis til veldedige formål. Litt trist i dag var at vi fikk med oss at flere av de andre gjestene var noen gniene kjipinger som ikke ga ei krone i tips.

Før vi dro fikk vi tatt bilder med kjendisgjengen og pratet noen ord med dem. Koselig var det, og snuppen min og jeg hadde en fortreffelig aften!!!

🙂 😉 🙂

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#kjendisrestauranten #oslo #mathallen #gun&hønn #gun&hønnspiseri #lars #plumbolars #larserikblokkhus #plumbo #lillibendriss #åndenesmakt #lenealexandra #lenealexandraøien #myboobsareok #torepetterson #sofatore #farmentore #tv #tv2 #kjendisrestaurantentv2 #festlig #festligheter #moro #enfortreffeligaften

7 kommentarer

Siste innlegg