Trakassert av innvandrere!

Jeg leser om kvinner som blir trakassert på bussen og bedt om å dekke seg seg til. Jeg hører og leser om homofile som blir trakassert og banket fordi de offentlig viser at de er glade i hverandre, holder hender eller kysser.

Jeg fikk med meg nylig her i nabolaget at en kvinne blir plaget av sin nabo fordi hun er frittalende og sammen med en mann uten å være gift. Jeg kjenner til privat og gjennom media at homofile blir utsatt for vold fordi de har bevegd seg inn i ‘muslimske’ bydeler.

Jeg vet at barn blir mobbet på skolen på grunn av noe så trivielt som pålegg, ‘spiser man svin, så er en et svin’.

Og det første jeg ser I DAG når jeg våkner og logger meg inn på nett – en kvinne som forteller om at hun var på stranden, lettkledd, klar for sol og bad, som ble kastet stein på og kalt hore av noen gutter.

Selv opplever snuppen min og jeg, stadig oftere, tilrop fra gutter og menn i biler, og fra gjenger ved kafehjørnene, den lille strekningen fra sentrum og hjem til oss selv – ‘jævla homo’!

All denne trakasseringen, i Norge nå, i 2017, begått av våre nye landsmenn, innvandrere, islamister.

Så med dette vil jeg “takke” Norges politikere for hittil dårlig integrering av fremmedkulturelle, takke Norges politikere for den hverdagen de gir oss norske mennesker som må leve i det VIRKELIGE samfunnet som er en konsekvens av avgjørelser POLITIKERNE tar. Tusen takk for nedsatt livskvalitet og den faren dere setter, har satt oss i!!

En situasjon som ser ut til å bli bare verre og verre nå..

Tusen takk for (fremmed)frykt og redsel i vårt eget land, i våre hjem!!

Tusen takk!!

.

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

 

.

#trakassering #trakasseringavnordmenn #rasisme #trakasseringavkvinner #rasismemotnorske #trakasseringavhomofile #homohets #vold #islam #muslimer #islamister #ideologienislam #homo #homofili #kvinneundertrykkelse #undertrykkelse #undertrykking #mobbing #ukultur #fremmedkultur #fremmedkulturelle #fremmedfrykt #frykt #nedsattlivskvalitet #livskvalitet #hets #terror #politikere #norgespolitikere #integrering #mangelpåintegrering #nyelandsmenn #innvandring #innvandrere #jævlahomo redsel #norge #norge2017

24 kommentarer
    1. Er ille at det har blitt slik i landet vårt. Jeg har heldigvis ikke opplevd å bli trakassert av våre nye landsmenn, men føler med mine medsøstre likevel.

    2. Hei Roger. Det er veldig trist å høre dine erfaringer, og vi er enige om at integreringen i Norge er skammelig dårlig og at politikerne må begynne å ta tak i virkeligheten. Likevel må jeg legge vekt på at flertallet av innvandrere og fremmedkulturelle er vanlige, ordentlige folk som oppfører seg. Jeg hører oftere at etnisk norske ungdommer slenger “jævla homse” rundt seg offentlig enn innvandrere, og det forteller vel at problemet kanskje er enda større enn vi tror.
      Det er bra du forteller din historie, og vi er enige om at slike holdninger må fjernes HELT fra det norske samfunnet. Både hos innvandrere og hos etniske nordmenn

    3. Tarzan on tour: har hørt at ‘jævla homse’ er det vanligste skjellsordet i skolegården, men vet også at det ment brukt som et skjellsord, som ‘din drittsekk’ el.

      Problemet med innvandrerne er at de trakasserer fordi en er homofil. Det er forskjellen, og sistnevnte er mye verre og farligere enn førstnevnte. Men der er også sammenheng, og begge type situasjoner må fjernes helt ja.

    4. TUSEN TAKK for at du også belyser dette , hilsen hu som ble bedt om å dekke seg til på bussen da hu gikk i shorts og tskjorte. Jeg var redd for å skrive om det men angrer ikke ett sekund ! Fikk også publisert en artikkel i VG om saken

    5. Det snakkes hele tiden om integrering!
      Alle bør være klar over at en god muslim aldri vil bli integrert i kafirenes samfunn. Integrering er jevngodt med frafall og de fleste vet hvordan frafall straffes iht. sharia!
      Integrering er en løgn og en illusjon som brukes som redskap for ytterligere innvandring!

    6. Jeg har hørt og jeg har lest og hørt og lest … Synsing kan være vel og bra innenfor husets fire vegger, men ikke alltid like flatterende å gjøre det offentlig.
      Selv er jeg lærer i videregående skole, og vi har alle typer oppdragelse blant våre elever, men er det noen som alltid hilser på oss lærere, er høflige og viser respekt, ja da er de av annen etnisk opprinnelse med mørkere hudfarge enn etniske nordmenn. Jeg og flere av mine kolleger går i korte skjørt, har skjorter/topper med utringning, flere av oss bruker sko med høye heler, vi sminker oss, prater og har god tone med elevene uavhengig av etnisk opprinnelse. Jeg kjenner meg absolutt ikke igjen i den beskrivelsen du gir, men benekter ikke at det eksisterer. Problemet er at du gir et stort bidrag til “fremmedfrykt” som ikke har sin rett i et moderne og flerkulturelt samfunn.
      – Å prate sammen er ikke så dumt.
      – Å ha et åpent menneskesyn er ikke så dumt.
      – Å innse at mennesker er likeverdige uavhengig av etnisk opprinnelse er ikke så dumt.
      – Å være litt “nysgjerrig” på mennesker som ikke er støpt i samme A4-format som en plasserer seg selv, det er ikke så dumt.
      – Å være medmenneske er ikke så dumt.
      – Å vite, ikke bare tro, er ikke så dumt.
      – Å se seg selv i speilet med litt kritisk blikk, spørre seg selv hva som gjør en bedre enn “alle andre”, det er ikke så dumt.
      – Å bidra til utrygghet overfor “sarte sjeler” med baksnakking og slarv bygget på antagelser og misunnelse, det er bare dumt.
      Hat og misunnelse er roten til masse vondt, og bidrar slett ikke til at en selv får et bedre liv. Ens eget liv forsures av fordummende atferd. Det er dumt det!

    7. Veldig godt skrevet, Mari Olsen — jeg er hjertens enig.
      Jeg tillater meg å stjele av lesernes tid ved å legge til et par betraktninger:
      1) Jeg betviler ikke at rapportene om trakassering faktisk er korrekte. Det ville også vært statistisk unaturlig om vi ikke fant slike tilfeller.
      2) Det at vi har slike tilfeller av trakassering betyr IKKE at det bør brukes til å generalisere. Hvor mange [etniske] nordmenn snyter på skatten eller sier til forsikringsselskapet at deres iPhone ble stjålet da neste modell kom? En god del, men betyr det at alle gjør det? Nei.
      3) Er det noen grunn til å tolerere trakassering slik som Bunny Trash eller andre opplever? Nei.
      4) Er det noen grunn til å tolerere at noen mener Sharia-lov står over norsk lov? Nei.
      5) Er det noen grunn til å utvise sunn fornuft og “moderasjon” i straffeutmåling, selv når noen føler seg forulempet? Ja. Det er faktisk det hele straffesystemet vårt er bygget på. Vi ønsker å korrigere oppførselen til individer og å bedrive forebygging, ikke å utradere individer.
      6) Er det noen grunn til å behandle muslimske Ali fra Somalia annerledes enn Ola fra Hakadal? Vel, dette er kanskje mye av problemet i Norge, tenker jeg; På den ene siden prediker vi likhet for loven, likeverd og likelønn, like ditt og datt. På den annen side skal jo hver eneste flue behandles individuelt — en skoleklasse på 29 elever hvorav 8 har AD/HD-diagnose har 1 lærer som er pålagt å gi alle individuell oppfølging tilpasset deres unike behov og kapasitet. Vakkert på papiret (eller i PowerPoint!), er det ikke? Vel…hvis vi mot formodning skulle lykkes med dette, så betyr det vel faktisk at vi gir Ali en annen behandling enn Ola. For all del, jeg forstår at tilpasset *innhold* i undervisningen ikke er det samme som forskjellige *prinsipper*, men er det i realiteten så enkelt å skille? For både læreren, Ali og Ola?
      Mari Olsen kan sikkert irettesette meg, men mye av problemet vi sliter med i hele den vestlige verden er etter min mening dette altoppslukende fokuset på individet. Det finnes knapt noe større enn oss selv lenger, ingen “stor ting å tro på” som man er villig til å ofre noe for, knapt nok en kollektiv identitet (utover 17. mai, da, selvsagt…den ene dagen liker vi å lulle oss inn i en tro på at vi står sammen som ett folk, at vi vil gi alt for å forsvare landet vårt, friheten og alt det der). Jeg vet ikke om det er mediedekningen som har gjort at vi får “overload”, om vi blir herdede av PlayStation og andre rå spill eller om det er noe helt annet som er årsaken, men det er paradoksalt at vi blir stadig mindre empatiske samtidig som vi får kontinuerlig mer informasjon om det som skjer i verden. Kanskje er det for mye vondt i forhold til hva vi er skapt for å ta inn over oss — vi er tross alt ikke biologisk skapt for å håndtere mer enn det sansene våre kan oppfatte.
      Jeg skulle ønske at folk anmeldte trakassering i stadig større grad, at vi sikret vitner, noterte bilnummer, tok bilder av gjerningsmenn/-kvinner og noterte ned viktige fakta. Samtidig skulle jeg ønsker at vi skrev mindre om hendelsene i sosiale medier.
      Hvorfor?
      Fordi en anmeldelse faktisk har effekt på de få individene som (stadig, gjentatte ganger) forbryter seg og ødelegger samfunnet vårt, mens blogging og kringkasting i sosiale medier ikke treffer de skyldige, men i stedet stigmatiserer en hel gruppe mennesker hvor flertallet er fullstendig uskyldige.

    8. Alf Sagen: Ok, takk dette var mye, og hardt og ta inn nå så sent i natten. Men et par spørsmål, hvem er det vi skal anmelde? Det er jo ikke akkurat slik at vi vet hva dem heter, hvor dem bor osv.. og det er jo heller ikke slik at politiet prioriterer slike saker, så om man er så heldig å komme seg inn på et kontor, for å få anmeldt, er det da verd de tre-ish timene det tar i avhør?

      Saken henlagt!

      Nei, tror nok disse problemene må taes tak i fra høyere hold..

      Men takk for din kommentar / ditt innlegg 🙂

    9. Bunnslam er hva du er. Da jeg var ung og gikk i Trondheims korteste miniskjørt og høyeste heler ble jeg daglig tilropt og trakassert for klesdrakten. Klådd på ute på byen av slibrige eldre menn uten takt og tone og geværet i stram giv akt. Det er et MANNEPROBLEM,et kvinneforaktende syn og et oppblåst ego. Skjerp deg din tulling. Sånt er ikke noe nytt og du er ikke modig!

    10. Har du noengang møtt en innvandrer som ikke trakasserer folk? Det er det eneste de kan, blande seg i ting de ikke har noe med. Og selvfølgelig presse religionen deres ned i strupen din til du kaster opp. Norge på 1970- og 1980-tallet var et paradis. Så gikk ned litt nedover på 1990-tallet. Også kom år 2000 og alt gikk til helvete. Jeg kjenner ikke lenger igjen dette landet. Det eneste folk prater om er muslimer, flyktninger og religion.
      Og èn ting som er forbannet irriterende; folk klager på at frekke utlendinger trakasserer dem, men de gjør ingenting. De blir trakassert også skriver de en post om det på facebook. Og da mener jeg de nesten fortjener det. Det verste eksempelet jeg har sett var en far som hadde en tenåringsdatter, hun ble brutalt voldtatt av flere menn. Og hva gjorde faren? Han klagde litt på facbook. Og det var alt. Forbannede tafatte patetiske feige jævler av noen drittsekker. Dette er grunnen til at Norge går rett til helvete, nordmenn gjør ingenting for å forsvare seg. Man kan ikke skylde på utlendinger når vi først slipper dem inn også reagerer vi ikke når de oppfører seg som ville dyr. Det er ca. 2,5 millioner menn i dette landet som desperat trenger et slag i trynet, litt ekstra testosteron og et selvforsvarskurs. Dere gjør meg kvalm, forbanna feige liksom-menn.

    11. Og verre blir det, utlendingene har fått en ny irriterende uvane. Det var ikke nok å okkuperer landet vårt, ødelegge det fullstendig og stjele pengene våre. Nå skal de fortelle oss hvordan ting er i Norge. Man ser det overalt, utlendinger som har meninger om nordmenn og Norge. Og avisene gir de spalteplass.
      Det finnes ikke noe mer irriterende enn en utlending som prøver å fortelle meg hvordan ting er i mitt eget land. Jeg er født og oppvokst her, slekten min har vært her i 1000 år minst. Jeg kjenner dette landet mye, mye bedre enn deg din frekke jævel. Kom deg tilbake opp i det treet du klatret ned fra og hold kjeften din. Jeg fatter ikke hvordan de blir så frekke, jeg har ennå ikke møtt en utlending som ikke var frekkheten selv. De krever at jeg skal høre på dem, men det jeg har å si bryr de seg ikke noe om.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg