Takk for alt og hvil i fred!

Ti over halv ni i kveld forlot var jeg på Kiwi for å handle litt. Rett utenfor fikk jeg melding fra mamma. Hun skrev at hennes mamma, min mormor er blitt syk og ligger på sykehuset. Da jeg skulle svare henne ble mobilen min svart..

Jævla mobilvrak!!

Så da var min mobils dager talte. Jeg prøvde å få den i gang flere ganger. Jeg satte den til lading hjemme, men null og niks reaksjon.

Snuppen min skulle komme hjem noen minutter over elleve på kvelden fra jobb. Så jeg sto på kjøkkenet og laget mat da jeg hørte en pipelyd fra stuen. Der fikk jeg melding på mobilen igjen. Mobilen hadde slått seg på. Klokken var 22:57. Og på meldingen sto det: “Mamma er død nå”.

Min mormor døde i dag (06.06.17).

Så mye for den nye dagen og de nye mulighetene.

Glad i deg mor!!

Hvil i fred ❤️

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#mobil #taptmobil #mobilvrak #melding #mamma #mamma #mor #mormor #mormorerdød #mormor #hvilifredmor

8 kommentarer

Siste innlegg