Grønn mobil som synger på siste verset!

Ok, utfra at skjermen nå er blitt grønn og flimrer innimellom så er jeg nå sterk i min tro at min følgesvenn, min kjære mobil, min iPhone nå synger på siste verset.

Så med det skriver jeg nå bare et kort innlegg for å ikke utfordre skjebnen too much.

Det er en mulighet for at jeg får ny mobil i dag. Men det kan også bli i morgen, eller mandag. Det er nemlig slik at snuppen min har lovet meg en ny iPhone som en del av bursdagen i år. Og den skal han kjøpe nå når han får juni-lønna, for det er en mye utbetaling enn i juli.

Dette kunne ikke vært bedre timet, men inntil jeg har ny mobil, så tar jeg det litt mer med ro med denne. Ha en fin dag!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#mobil #iphone #iphonepåsisteverset #ødelagtiphone #nyiphone #iphone6 #iphone7 #forskuddpåbursdagsgave #40årsgave #bursdagsgave

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg