Telefon fra politiet.

Ble nettopp oppringt av politiet. I mitt forrige innlegg la jeg ut bilde av min mormors kiste. Hun ble begravet i går. Og i dag har min tante kontaktet politiet for å få dette bildet fjernet. En hvit kiste vakkert pyntet med roser. Bildet kunne vært hentet fra et ukeblad, og jeg er helt sikker i min sak at hvem som helst andre kunne lagt ut dette bildet uten at politiet blir kontaktet. Edit: Det skjedde faktisk. Kusinen min la ut bildet på Facebook med tag av hele familien unntatt meg..

Hva kan man si?

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#politi #begravelse #mormor #tante #familie #harstad

8 kommentarer
    1. Herlighet..
      hu tanta di burde skamme seg, og flere med henne!
      Å holde noen i slik utenforskap i en begravelse (som du skrev om i forrige innlegg) er helt forkastelig, og på toppen av det hele ignorere den som man har begravelsen for i den grad de gjorde- idioti, respektløs idioti 🙁
      Dessverre er ikke dette noe nytt-min bestefar ble begravet i fjor og da ble det nesten krangel om hvem av min tante eller onkel og kjerringa som skulle synge! Det endte med at alle sang flere sanger og overkjørte fullstendig meningen med hvorfor vi var der. Dette du nevnte om kristendom ble også her blåst ut av proporsjoner.
      Jeg synes du er tøff som dro, og jeg vet du ikke kommer til å angre på det-du kom dit for å vise din respekt for din “mor” (vi kalte også oldemoren min for mor, koselig å høre flere som gjør det <3 )
      Og det var skikkelig fett at du fikk laget et nytt kort på blomsten-herregud så barnslig å ta det vekk! Håper de følte seg ordentlig dumme da det allikevel ble lest opp en hilsen fra deg og snuppen din <3
      Masse Klemmepå 😘

    2. Politiet i Harstad må ha veldig lite å gjøre! Er dette en politisak? Ba de også deg om å fjerne et fullstendig uskyldig bilde?

    3. Dimple: De ville informere meg at min tante hadde tatt kontakt og politiet ville da vite om jeg ønsket fjerne det.. at dette er en sak å i det hele tatt snakke om som politi eller i det hele tatt er for meg kun latterlig..

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg