Såpeopera

I går var jeg på kunstutstilling sammen med søteste Linda S. Utstillingen var på Kunstforeninga i Tore Hunds gate, og det var Eva Brydøy sine bilder som ble stilt ut.

16 bilder fylt med humor og farger. Jeg likte alle bildene hennes, men det var et bilde som ‘tok’ meg fullstendig, og det var bildet ‘Sorrow’. Og som tittelen sier så er ikke det et bilde med humor som virkemiddel, men sorg.

Det var en annerledes ting for meg å gjøre her i Harstad, men koselig å se Linda igjen, og jeg tenker at når en først skal begynne å gå på slike utstillinger så var Eva Brydøys verk appetittvekkende.

Etter utstillingen dro jeg på vorspiel til Allis, og deretter ble det Utheim, Nordlændingen, Bar Harstad, Metzo og City.

Jeg traff mange gamle kjenninger fra fortiden. Ekskolleger fra Sama Sykehjem, barndomsvenner, og i det hele tatt – jeg storkoste meg!! Tusen takk alle sammen ❤️

Det øverste bildet heter ‘Såpeopera’, det nederste ‘Av samme ulla’, og det i midten er ‘Sorrow’.

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#kunstutstilling #kunstforeninga #kunst #evabrydøy #såpeopera #avsammeulla #sorrow #utheim #nordlændingen #barharstad #metzo #city #venner #harstad

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg