Survivor!! Kongen av karet!!!

Husker dere Survivor som jeg skrev om for ni innlegg siden her i bloggen? ‘Survivor “fra” Harstad’ som jeg la ut den 19.06 –> Link!!

Survivor, kampfisken min 😜

Da jeg la ut innlegget var jeg ikke helt fornøyd med bildene. Survivor hadde enda ikke funnet seg til rette i akvariet og ‘krympet’ seg derfor litt og gjemte seg slik at det var vanskelig å få knipset noen gode bilder av han.

Nå begynner det å komme seg, og nå er han på vei til å bli kongen av karet.

Jeg synes han er fantastisk å se på. Når han kommer fra forskjellige vinkler så ser det ut som om det er forskjellige kampfisker fordi fargene ser annerledes ut ettersom hvor han er i akvariet.

Men det er kun Survivor 🙂

Utenom Survivor er det fire røde Platy i karet, fem Venusfisk, tre Ancistrus, to SAE, og to gule eplesnegler 🙂

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#kampfisk #bettasplendens #harstad #fisk #konge #akvarium

4 kommentarer

Siste innlegg