Forby dørsalg! Forby tigging! Forby religion i det offentlige!!!

I helga fikk jeg en invitasjon i postkassen. Normalt ville jeg syntes det var hyggelig, men ikke denne gangen. Det var nemlig slik at invitasjonen var fra Jehovas Vitner.

Det har seg nemlig slik at denne sekten skal ha stevner rundt om i landet, og som alltid før driver de å skal prakke på oss andre, forsøke å rekruttere oss til elendigheten sin.

Temaet på disse stevnene er: “GI IKKE OPP!!” Og det skal dem ha, dem gir faen aldri opp!!

En ting er at jeg har vokst opp med flere rundt meg som er født inn i denne sekten, og forsøkt hjernevasket. Som voksne har de brutt ut av ‘troen’ og dermed blitt fornektet. Hvordan mennesker kan være mot hverandre er i seg selv ganske forferdelig og utrolig, og da trenger man ikke sekten fra Rikets Sal oppå det hele.

En annen ting er hvordan, spesielt denne sekten, opererer for å få fler med seg. Nå har de lagt denne invitasjonen i postkassen min. Forrige gang stoppet de meg rett utenfor huset her og startet med å komplimentere jentene mine, snakke hund, før de så skulle forkynne Jehova og prakke på meg Vaktårnet. En gang før det, stod de to stykker plutselig midt på gulvet i avdelingen min på jobb. I barnehagen foran rundt cirka 20 barn. Både jeg og mine kolleger hadde lyst å be dem kysse seg selv der solen aldri skinner og komme seg til helvete ut. Men foran barna måtte vi være høflige og pent følge dem ut.

Frekke altså!

Folk må bare tro på hva dem vil, men jeg står på at Islam er en ideologi forkledd som en religion, og er verste sort av de såkalte fem verdensreligioner. Og jeg står på at Jehovas Vitner er en sekt som bedriver hjernevasking, ekskludering og oppfordrer i høyeste grad til mobbing.

Jeg vil ikke ha dette i mitt hjem, min postkasse, eller i mitt liv. Jeg er utmeldt av statskirken, jeg mener Bibelen er fantastiske eventyr på lik linje med Ringenes Herre og Hobbiten, ikke noe annet. Jeg beveger meg et sted i den agnostisk ateistiske verden. Og ferdig med den saken.

Jeg går ikke rundt å ber folk ikke tro, eller prakker på dem min greie. Spør noen så får de svar, besøker noen bloggen min så er det noen svar om det her også. Men utenom det så er det en personlig greie som man ikke skal prakke på eller plage andre med!

Lurer på om, beklager min uvitenhet på dette. Men kan man dra på feks kirkekontoret å finne ut hvem som har meldt seg ut av statskirken? Er det derfor de kommer til meg?

Jeg synes at det burde bli et forbud mot å oppsøke folk for å dytte på dem religion, ideologier eller hva det måtte være. Tigging og dørsalg burde også vært ulovlig. Hvis man er interessert å hjelpe fattige kan man kontakte seriøse organisasjoner som Amnesty. Vil man lære om Islam, gå på biblioteket, eller vil en mengde seg ved Jehovas Vitner, så kan en besøke Rikets sal.

Og inntil jeg gjør det – føkk off!!!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#jehovasvitner #tro #riketssal #sekt #rekruttering #hjernevasking #forkynne #vakttårnet #religion #ideologi #ekskludering #mobbing #statskirken #bibelen #ringenesherre #hobitten #eventyr #islam #agnostiker #ateist #forbud #tigging #amnesty

6 kommentarer
    1. desomskapteverden: Haha.. for en sammenligning!! Amnesty sitter ikke akkurat på kirketrappen når det er begravelse for å tigge fra de pårørende. Men takk for din kommentar, selv om den var helt tullete 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg