Kniv – Moro – Kniv – Moro – Kniv

I dag har jeg vært i sentrum og tatt behandling. Tok med meg jentene også slik at de også får en og annen dag i solen., se folk og møte andre dyr. Vanligvis bruker jeg vente til på kvelden å ta dem med på tur, på slike fine dager som dette. Det gikk veldig fint, vi gikk til og fra langs elva, dem fikk drukket masse vann, og der det var skygger tok vi gjerne en liten pause.

Etter behandlingen hadde jeg noen ærender, og etter det stakk jeg innom våpenbutikken. Der hadde jeg sett meg ut et sett med tre kastekniver som jeg kjøpte i dag. De kostet en hel del mindre enn jeg først hadde forespeilet meg, så det var moro.

Neste innkjøp er en billig blink. Jeg så dem hadde noen på Kiwi XL for ikke så lenge siden. Så tenker jeg tar en tur i morgen og ser. Om dem er fri så dukker det vel opp en billig blink et annet sted etterhvert. Ikke noe hastverk inntil videre. Har ei venninne nedi gata her som har sagt at jeg kan komme å kaste på blinken i hun og familien hennes. Så det er kult!

Så nå skal jeg lære meg og håndtere kastekniver. Og etterhvert kommer jeg til å kjøpe fler.

Rart det der. Før hatet jeg våpen. Nå har jeg fått dilla på kniver, og jeg har lyst å bli med i pistolklubb.

Ja, det er sant. Mens noen aldri forandrer seg, så går jeg gjennom en ‘evolusjon’ hver dag 😜

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#våpen #våpenbutikk #kniv #kniver #kastekniver #knivblink #hobby #pistol #pistolklubb #rebelheart

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg