Ikke noen fan av Sophie Elise lengre!

Jeg har fulgt bloggen til Sophie Elise fra begynnelsen. Det var ikke slik at jeg brukte lese blogger, i hvertfall ikke rosa blogger. Men jenta er fra Harstad, jeg vet hvem faren hennes er, og barndomshjemmet hennes er ikke mange hus unna mine gudforeldre. Så jeg syntes det var litt moro at hun var fra samme by som meg og greide stikke seg litt frem.

Jeg kunne også relatere meg til oppveksten hennes i Harstad, hvordan folk var mot henne, og i det hele tatt bo der!

Bloggen var ikke så dum heller. Når hun ikke skrev om hår og sminke. Jeg leste innlegg hun skrev om hunder som ble gasset ihjel etter noen uker i asiatiske dyrebutikker. Blir ikke en valp solgt innen få uker blir gass dens skjebne. Det blir uendelig mange drepte valper. Trist, men opplysende, og jeg syntes det var bra at Sophie engasjerte seg i slikt.

Jeg husker også da hun kjøpte seg en chihuahua, som ikke var helt chihuahua, hun ble lurt. Jeg lo så tårene trillet.

Når hun ga ut singlene ‘Lion Heart’ og ‘Love like that’, så delte jeg dem i bloggen min. Samme med hennes fokus på nettmobbing – antimobbingkampanjen.

Jeg støttet henne i palmeoljedebatten.

Jeg heiet på henne i ‘mitt dansecrew’.

Jeg har kjøpt og lest boken hennes. ‘Forbilde’.

Jeg beundrer alt hun har fått til, hun har faktisk jobbet for det.

Men etter å ha gått så sterkt ut mot pelsindustrien, etter å ha utlevert hvor mye hun elsker dyr og kjemper for dem, etter å ha holdt tale på vegne av, og stilt som ‘ambassadør’ for NOAH. For så å dukke opp i pels, en revepels, på et hotell i Oslo nå i 2017. Da mistet jeg respekten. Jeg prøvde å tro at det hele var en feiltakelse. Men hun tok da en photoshoot med denne pelsen av angora og døde sølvrever på seg. En photoshoot! Og bildene la hun selv ut på nettet, blant annet på Instagram.

Til NOAH forklarte hun at det var hennes venninnes pels, at hun frøs, og at det hele var en feiltakelse der hun brukte pelsen i et ubetenksomt øyeblikk.

STRIKE A POSE!!

Hun skriver stadig om å være ærlig, ikke mobbe – hun presenterer seg som et medmenneske, en snillist som bryr seg om naturen, dyr og mennesker.

Palmeoljen hun er så imot har hun selv tjent masse penger på med å reklamere for flere produkter som inneholder nettopp palmeolje. Hun har laget video der hun er så stolt over at hun fikk fjernet Freias påskeegg med palmeolje fra Rema, og Rema har laget egne påskeegg uten palmeolje.

For det første så er eggene uten palmeolje drit stygge, de smaker yuck, så de ser vi nok ikke så mye mer til. For det andre så sluttet Rema å selge disse palmeolje-eggene til påske, men Freia fikk masse reklame, og dermed produserte de ‘Snøballer’ med palmeolje. Så dermed var det ikke bare til påske lengre at Freia ødslet ut med palmeolje, men hele vinteren. Ene og alene takket være Sophie Elise. Men det sier hun ikke noe om..

‘Stakkars meg’ stemplet hun bruker er ren manipulering. Hun sier hun har vært mobbeoffer før hun ble kjent, utsatt for netthets og hat som blogger, og at hun synes folk er dumme som går på utseende til andre for å hevde seg selv.

Som ungdomsskoleelev fikk hun andre til å gjøre mobbehandlinger for seg. Hun manipulerer, påvirker andre til å utføre sine negative handlinger. Og når hun liksom er engasjert i politikk og ikke har argumenter så rakker hun ned på personligheten og utseende til de hun er ‘uenige’ med. Veldig stygge kommentarer om Sylvi Listhaug og Donald Trump har vi vel alle lagt merke til fra hennes side?! Og da handler det ikke om politikk når hun rakker ned på ikke bare personligheten deres, men også utseende deres. Men siden det er Sylvi og Donald så er det greit?!

GLASSHUS.

Grunnen til at Sophie Elise kom inn på topplisten som blogger var at hun hacket sin kusines bloggkonto, og reklamerte for seg selv der uten sin kusines viten. Hun stjal også klærne til kusinen, for kusinen hadde kulere klær enn henne, og hun gjorde alt for å få oppmerksomhet. Som hun enda gjør med å flashe puppene, rompa, såkalte pusteproblemer, angstanfall, allergiske reaksjoner, komme ut som bifil…..

Så hvor er ærligheten til Sophie Elise? Hva er ekte med henne? Hun er glad i dyr, skaffet seg to hunder som hun bare har kvittet seg med. Hun kjemper for regnskogen, men har tjent masse penger på kosmetikk og produkter med palmeolje. Hun taler dyrs rettigheter og mot pelsindustrien, men går likevel i revepels. Hun bryr seg angivelig om miljøet, men har null peiling på integrering. Hun bytter gjerne ut norsk kultur og miljø med islamisme og bacha-bazi-virksomhet. Leppene er fake, nesa er fake, puppene er fake – og nå er hun inne i en fase der hun legger ut rompebilde etter rompebilde, hun fisker etter klikk og kommentarer. Men kommentarene skal kun være positive ifølge henne og hennes hylekor på Facebook, for Allah være med henne, så kan man ikke være ærlig å si at den rompa ser ikke bra ut. Den ser fake ut. Jeg fikk vondt når jeg så bilde av henne i bikini der hun plasserer rompa i fokus. Hadde den vært ekte hadde jeg holdt kjeft, men den er et produkt, en vare. Og den varen ser ikke bra ut!

Og rompa ER fake, selv om hun nekter å innrømme det.

Link: Sophie Elises ROMPE!

Hylekoret mener at man kan la være å lese Sophie Elises blogg hvis man ikke liker det hun skriver eller legger ut av bilder. DER ER JEG VELDIG ENIG. Det er sjeldent jeg leser noe fra Sophie Elise nå, men problemet med henne er jo at Nettavisen, VG, Aftenposten, Mannegruppa Ottar osv trykker jo alle opp innlegg om Sophie Elise. Det er helt unødvendig da alt de legger ut er akkurat det samme som hun har skrevet i sin egen blogg. Media suger, og da er det vel ikke rart Sophie Elise så lett fikk tittelen ‘årets mektigste kvinne i media’ i 2015.

Så Sophie Elise er pen og søt, smart og dyktig på det hun kan. Men jeg kan ikke si at hun er ekte og ærlig lengre. Meningene hennes er fake. Hun skal bare selge. Det har gått for langt og hun ‘snakker oss bare etter munnen’

Får håpe hun er en dyktig DJ, for jeg tror ikke på henne som blogger eller i media lengre.

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#sophieelise #toppblogger #noah #pels #angora #sølvrev #dyrevern #filler #restylane #botox #silikon #palmeolje #kirurgi #forbilde #harstad #mobbing #netthets #rompeløft #plastikk #media #nettavisen #operasjoner #kirurgiskeinngrep

10 kommentarer
    1. Hahah dagens innlegg !! Aldri vert særlig fæn av hu kjerringa og de som irriterer meg er at henne leker spirituell og new age -.- jeg ville bli dj fra jeg var yngre , ikke bare for de er inn, og de spirituell pratet henne , vet nada.. hilsen healer .. jeg dømmer ikke men enig som bare det . Mye se på meg på bloggen hennes kun ..zzZzz og de som irriterer meg mere er tatoveringa hennes . Jeg tok roser på hoftene lenge før henne tok sin -.-

    2. Linn: Jeg har vært stor fan, men som jeg skriver i innlegget…. jeg har selv to hunder, og jeg kunne ALDRI sendt dem fra meg. Det lengste jeg har vært borte fra dem er én uke, og det er for å dra på (helse)ferie. Noen ganger har dem vært med på ferie, for eksempel til Nord-Norge eller Spania. Jeg hadde ALDRI klart å være borte fra dem 14 dager engang…!!

      Og jeg ER glad i dyr, og jeg er medlem i NOAH (for dyrs rettigheter) og INGEN kommer til å se meg på et hotell i Oslo, eller noen steder i det hele tatt fir dens saks skyld i hverken revepels eller NOENSOMHELST pels i det hele tatt!!

      Takk for din kommentar, ha ei fin helg 🙂

    3. Jeg er helt enig med deg, jeg sluttet å følge henne for vel 2 år siden og syns ikke noe om henne lengre. Hun er kun ute etter clickbait og oppmerksomhet, og hele jenta er fake spørr du meg.. Jeg er og veldi skuffet av henne

    4. Takk! Imponert for at du publiserer et innlegg som legger frem begrunnelse. Jeg er ikke fast følger eller ei fan av Sophie Elise. Jeg bryr meg ikke hvordan utseendet er på mennesker, men holdninger, verdier og oppførsel er viktige og skal reflekteres over.
      Jeg reagerer på det kosmetiske rundt SE, og andre tilhørende rosabloggerne. Legger ikke skjul på det. Jeg legger en bekymring da det kosmetiske bidrar til skjønnhetspress og en illusjon om det ene og sanne perfekte utseendet. For meg er det et illevarslende tegn at noe er riv ruskende galt i samfunnet og det går utover mennesker som er sårbare og uviten om hva som egentlig skjer bak kulissene. Og alle diagnosene SE har uttalt seg om uten å ha fast oppfølgning av lege, psykolog eller psykiater om det virkelig er “dyp” depresjon hun har stått i. Dyp, klinisk depresjon kødder du ikke med, Sophie Elise! Det er mennesker ute som kjemper for å finne verdi og mening i livet sitt og pårørende som prøver å holde de kjære menneskene oppe og i live.
      Enig i med dyr. Her har vi hund, som har 2 hjem (3 kilometer mellom), reiser en av husstandene på tur, er hunden god og trygg hos en av oss. Minste som kan gjøres for en trofast og altgivende flokkmedlem.
      Takk, Bunny Trash! Eller Bunny Gold nå 😉

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg