Tenk selv!!

Beklager at jeg ikke har skrevet en oversettelse her i innlegget, men det jeg ønsker er at dere som leser dette innlegget skal se og høre hva mannen i videoen under sier.

Klikk på linken!

Link: Why I support President Donald Trump

Jeg har selv vært en stor skeptiker til at Donald Trump skulle bli president i Amerika. Motstander til og med. I begynnelsen trodde jeg ikke det var mulig engang at det skulle skje. Etterhvert ble jeg faktisk nervøs for at det kunne skje. Og mot slutten prøvde jeg å påvirke at det ikke skulle skje. Stem for Hillary!

Hadde jeg vært amerikaner hadde jeg gjort som tusenvis på tusenvis av andre amerikanere gjorde. Stemt på Hillary. Man stolte ikke på henne, man likte henne ikke, men man stemte på henne fordi man likte Trump enda mindre. Trump har sagt utrolig dumme ting, gjort utrolig dumme ting, han tenker og gjør handlinger som jeg/du/vi aldri villet gjort. Og akkurat dét har media aldri latt oss glemme!

Hvert et dumt utsagn, hver en dumme handling, hudfargen hans, hårsveisen – alt det negative er blitt blåst opp av media.

Ingen påvirker oss mer en media. Det er nærmest hjernevasking når de bestemmer seg for å “ta” en person. Og det er muligens det de har prøvd med Trump. Alle dumme handlingene hans får ENORM fokus, uttalelser han kom med for 20 år siden, tabbene til sønnen hans..

Har ikke Trump gjort noe bra??

Hvis det er slik at media har bestemt seg for å “ta” en person, så gjør de som sagt det med å blåse opp alt det negative. Og da sier det seg selv at de dysser ned alt det positive!

Så her er linken igjen. Jeg legger den ut to ganger i dette blogginnlegget i håp om at det dobler sjansen for at dere ser videoen.

Link: Why I Support President Donald Trump

Gjør som mannen i videoen sier:

TENK SELV!!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#politikk #amerika #verden #donaldtrump #president #presidentvalget #donald #hillary #presidentvalg #hillaryclinton #trump #clinton #republikanere #demokrater #media #massemedia #sosialemedia #tenkselv

Følg Bunny Trash på Facebook: Link!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg