Ikke gøy å være syk. Men det hjelper med honning og sushi. Usikker på vodkaen 😂

Men er jo vant til det. Kroniske sykdommer blir en jo ikke kvitt. Og når en får ‘forbipasserende’ sykdommer noen dager i tillegg, så blir en jo nesten satt ut av spill.

Trykk og vondt i hodet, vondt i øret, og vondt i halsen. Vært et par dager nå. I dag er jeg noe bedre. Men ikke helt bra. Drikker honningmelk for halsen. Så da kom honningen jeg kjøpte på Kreta tidligere i sommer til nytte. Beste honningen jeg har smakt, helt ærlig.

Planen videre i dag er et lite måltid sushi, og så noen drinker på kvelden. Er litt skeptisk til å drikke vodka, men jeg hadde allerede før jeg ble syk lovet meg selv at i kveld skulle det bli drinker. Og jeg holder det jeg lover!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#lørdag #vodka #drinker

4 kommentarer
    1. Sneik seg inn en “forbipasserende” her også nå😣 Holder meg ved teltet og gønner på med ingefærte…

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg