Gidder ikke lese!

Det er flere som kommenterer blogginnleggene mine i kommentarfelt i grupper på Facebook, der innlegg blir postet.

Jeg har ofte lest, og ofte besvart slike kommentarer. Men nå er det sjeldent. I de fleste tilfeller gidder jeg ikke lese disse kommentarene engang. Jeg har meninger om mye, MINE meninger, og når folk skriver “høyrevridd”, “venstrevridd”, “sutreunge” og alle mulige andre usakligheter, så gidder ikke jeg å kaste bort min tid på dem som skriver usaklighetene, eller de dumme kommentarene.

Er det noen som virkelig vil si noe så er det eget kommentarfelt til hvert blogginnlegg. Seriøse kommentarer slipper som oftest gjennom filteret. Anonyme slipper sjeldent gjennom. Men, ja 98,2% prosent slipper gjennom.

Her er takhøyde, men ikke anarki!

Så med det får man en saklig felles tråd med kommentarer som alle kan se uavhengig av hvor innlegget er postet.

Takk for at du leser!

#bunnytrash

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg