Nøff nøff!!

Jeg er fra Harstad i Troms fylke, og flyttet til Drammen i Buskerud for elleve år siden. Jeg er homofil, og bor nært sentrum sammen med min lille familie på Strømsø side av Drammenselva.

Det er snuppen min og meg. Vi har to mopsejenter. Og sammen har vi det veldig bra.

Vi har ikke bil. Min situasjon er slik at jeg pga alvorlig sykdom ikke kan kjøre. Vi beveger oss derfor mye til fots ute i samfunnet her. Min kjære samboer jobber som legesekretær på sykehuset her i Drammen. Han har jobbet der i nærmere tyve år. Jeg er utdannet kokk, men jobbet flere år som pedagogisk assistent i barnehage etter jeg flyttet til byen her.

Plutselig ble jeg rammet av flere sykdommer som satte meg ut av spill.

Som jeg fortalte så går vi mye. Langs promenaden ved elva. I sentrum. I skog og parker. Overalt. Vi ser og opplever en hel del mer enn de som bare suser gjennom byen i bilene sine. Er hjemme og på jobb og ellers bare en tur innom Kiwi eller Rema. De som lever i “bobler” og er uvitende og “ikke kan tro” det som skjer i samfunnet vårt.

Da jeg flyttet hit ble jeg fortalt at bystyret i Drammen hadde flertall utlendinger i forhold til Norske. Vi hadde ofte en liten lek ved å telle antall synlige «fremmedkulturelle» og norske som gikk over bybroen. For å se hvem det var flest av. Det var en uskyldig lek. Som oftest var det flest fremmedkulturelle, altså innvandrere.

Det var helt greit for min del. Jeg hadde ingen problemer med det WHATSOEVER. I barnehagen var flere av mine kolleger muslimer og diverse. Det samme med barna, de representerte flagg fra hele verden.

Den gang hørte jeg sjeldent ‘jævla homo’ eller ble plaget på noen måte. Jeg følte jeg bodde i landets flotteste og fredeligste by. Om jeg levde i en “boble” jeg også, eller om jeg bare var heldig, kan jeg ikke svare på.

Men..

For fem år siden endret noe seg. Jeg vet ikke hvordan, for jeg fulgte ikke akkurat med. Jeg vet ikke om det flyttet spesielt mange fra utlandet og hit akkurat da. Eller om det var kommet veldig mange et tidligere år som hadde vokst til. Eller om de var annen generasjons innvandrere. Kanskje en kombinasjon av alt. Jeg vet ikke!!

Det jeg vet er at da ble det stadig flere som ropte ‘jævla homo, homsejævel’ og flere hatefulle utrykk etter oss. Ved et tilfelle kom en ut av sin grå Mercedes og truet oss med slagvåpen. Nå snakker jeg kun muslimer/islamister. Ved noen anledninger har de også truet jentene våre. To små mops på åtte kilo hver. Sparker etter dem når vi går forbi. En prøvde å kjøre på Ella, vår eldste.

Siste året har vært helt grusomt. Det skjer flere ganger i uka nå at vi får stygge hatrop etter oss. Fra fremmede tilflyttede. Ikke i går, men dagen før, var det en som ropte jævla homser, viste oss fingeren og fulgte etter oss og truet med vold, midt i trafikken på lyse dagen.

Link: Viste fingeren, ropte ‘jævla homo’, og truet med vold!

Vanligvis opererer de i mørket. Kvelder og netter. I Oslo ble jeg en gang overfalt av et helt gjeng hvor en av dem hadde kniv. I hovedstaden gjorde muslimer krav på en hel bydel og forlangte at homofile ikke skulle ferdes der. Grønland. Til svar fikk de at hvert år fra den gang har PRIDE PARADE startet på Grønland. Grønland tilhører Oslo, Norge. Og er et sted for alle, også homofile.

Det hjalp den gang, men de siste årene er det blitt verre. Hører stadig om, ikke bare homofile, som blir overfalt av muslimer. Homofile blir skambanket, jenter forsøkt voldtatt. Noen blir voldtatt.

Jeg sier ikke at det er kun muslimer/islamister som begår disse handlingene, men at det oppleves veldig økende fra den kanten.

Her i Drammen opplever jeg dette kun fra muslimer/islamister. Med unntak av ei feit alkisdame som satt på puben og kalte meg ‘homse-lomse’. Men hun hater meg av andre årsaker og bruker min legning som et påskudd.

Jeg føler meg ikke truet av henne, det gjør jeg når jeg møter tilflyttede muslimer.

Hjemme har jeg balltre og slaktekniver. Når jeg beveger meg ute på kveldstid har jeg selvforsvarsspray. Heldigvis har jeg ikke fått bruk for noen av delene. Men jeg er veldig klar over at den dagen kommer.

Vi lever ikke i frykt, men frykten er tilstede likevel.

På dagtid når jeg er ute og går så flytter muslimer seg demonstrativt når jeg kommer med jentene. Særlig i Tollbugata som er Drammens svar på Grønland i Oslo. Harlem. De opptrer som de er redde. Noe de ikke er. De bare demonstrerer. På dagtid når det beveger seg andre folk rundt og ser, så er de slik. På kveldstid når det er folketomt og litt mørkt, da er de annerledes.

Så her om dagen (etter den siste trusselen) satt jeg og tenkte på hvor lite vi egentlig kan gjøre med dette. Å anmelde innvandrere for sjikanering og hatkriminalitet har lite for seg. Og uansett måtte vi fått oss klippekort hos politiet.

Vi kan stemme FrP det kan vi. Støtte Sylvi Listhaug. Beskytte landet vårt, og ikke la det bli som enkelte andre land. Land som man må rømme fra.

Men hva kan vi gjøre som bedrer livskvaliteten vår akkurat nå. Jeg lekte meg med tanken på å kjøpe en Dobermann som jeg kunne gå tur med på kveldstid. Og jeg tittet innom Finn.no for å se om der var noen minigriser til salgs.

Hadde vært flott om alle etnisk norske kjøpte seg minigriser og tok dem med seg overalt. Det hadde gitt tydelige signaler, dem er søte, de kan bli veldig tamme og fort bli en del av familien!!

Ikke så veldig realistisk, men dere skjønner tanken?

Nøff nøff!!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#homo #homofil #minlillefamilie #mylittlefamily #utlendinger #innvandrere #fremmedkulturelle #islamister #muslimer #islam #fremmedfrykt #homofobi #homohets #hatkriminalitet #sjikanering #trakassering #hat #jævlahomo #jævlahomser #homsejævler #hatrop #muslimskbydel #muslimskebydeler #parade #pride #prideparade #vold #voldtekt #sylvi #sylvilisthaug #grønland #grønlandoslo #tollbugata #tollbugatadrammen #strømsø #strømsødrammen #elvebyen #tigerstaden #trusler #hund #mops #dobermann #gris #griser #minigris #minigriser #politi #samfunn #samfunnsutvikling #frp #drammen #oslo #norge

Følg Bunny Trash på Facebook: Link!!

4 kommentarer
    1. Er du skeiv i dette landet bør du starte kampen nå. Om 10 år er det for seint. Da blir du kastet fra nærmeste høyhus . Vårt demokrati og frihet står for fall, og alle bør engasjere seg før det er har gått for langt. Om det ikke allerede er for seint 🤔

    2. Det føles som om vi med denne strømmen av “berikelse” har gått mange, mange år tilbake i tid… det norske folk må stå opp for seg selv. Men de er vel for opptatt med fredagstacoen sin og skam………….

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg