40 and holding 💥👍

Nå er det gått over en uke siden forrige blogginnlegg, og det beklager jeg.

Det har seg slik at forrige lørdag hadde jeg 40årslag i leid lokale. Så hele fredagen før drev jeg og dekket bord til 30 gjester. Altså fra 14:30 på formiddagen til 00:45 på natta.

Jeg fraktet mat og utstyr fra hjem, til lokalet i tredje etasje uten heis. Tunge ting som høyttallere og anlegg med mer. Brett med brus, øl og vin.

Jeg laget all mat selv (+velkomstdrinker) og holdt på fra jeg sto opp på selve dagen og helt til gjestene kom. Fikk selvsagt litt hjelp av snuppen min, men gjorde 90% selv da han jobbet, og jeg må uansett ha ting på ‘min måte’ og er utdannet kokk innen hotell og næringsmiddelfag.

Festen gikk over all forventning. Hadde flere festleker, snuppen min holdt tale og alle var fornøyde med maten. Jeg fikk flotte gaver, masse drikke, mops-ting, Madonna vinyl-singler og fire bilder av Madonna (50×50) som er gitt ut av Madonna selv i kun 500 eksemplarer WW. Fantastisk!!

Fikk også litt penger som jeg har kjøpt meg en FitBit charge 2 for. Den er jeg også mer enn fornøyd med.

Festen varte hele natta, og i åtte-tiden på morgenen sendte jeg de siste gjestene hjem. Søndagen var vi fire stykker som vasket og ryddet lokalet, og hadde heldigvis bil til å få kjørt hjem utstyr, matrester, drikke og gaver.

Etter det var jeg ferdig. Knust. Det kommer aldri godt med å ha OSAS og CFS. Jeg ble sengeliggende til onsdag, klarte ikke gå i dusjen engang. Så da tok depresjonen meg også de dagene. Og for dere som vet hva det vil si å være deprimert, dere skjønner meg. Snakker ikke om å være trist eller nedenfor, men deprimert. De fleste skjønner ikke forskjellen. Uansett.. torsdag kom jeg meg i dusjen, og jeg kom meg ut av leiligheten og møtte folk. En venninne og jeg dro på stampuben og tok noen øl. Det ble en fin kveld selv om ei merr og en følgesvenn satt og slengte dritt.

Mye drittsekker der ute med dårlig selvbilde som skal la det gå ut over andre..

I går først følte jeg meg som mitt normale jeg. Jeg ble rastløs og dro på stampuben igjen. Skulle ønske der var flere av ‘mine’, men et par gode mennesker å prate med var der. Og det var hyggelig.

I dag har snuppen min og jeg vært i byen og shoppet litt og spist sushi og koset oss.

Så det var historien bak hvorfor jeg plutselig ikke har blogget på over en uke. Men jeg vil understreke at det var virkelig verdt det.

Ikke engang ‘stalkeren’ min greide å få meg litt ned under festen. Klokken 03:13 på natta begynte han og sende meldinger. Og ja, han visste jeg hadde fest, så han trodde vel han skulle lage dårlig stemning. Men da var jeg så fin i skøyta at jeg ga fullstendig faen, jeg STORKOSTE meg, hadde fest og levde livet fullt ut.

Altså, det er en utrolig fin gave å få, 30 flotte mennesker som feiret dagen min sammen med meg. I fellesferien i slutten av juli måned. Unike mennesker, unike gaver – og samtlige syntes at dette var en råbra fest.

Den blir ikke glemt med det første for å si det sånn.

Nå er jeg tilbake, har mye å fortelle, og mange sterke meninger som jeg bare MÅ ytre. Så selv om det blir noen glass og litt festing her i kveld, så er jeg tilbake i morgen.

Jeg lover, så STAY TUNED!!!

God helg alle sammen!!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#bursdag #bursdagsfest #40årslag #40år #stalker #fjærkre #fest #syk #osas #cfs #deprimert #venner #drammen

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg