“Jeg holder alt inni meg, som en normal person.”

Jeg overhørte to menn i en samtale der den ene spurte den andre om hvem han deler sine intime tanker og opplevelser med. Han fikk da til svar: “ingen, jeg holder alt inni meg, som en normal person”.

“WTF?!!” Tenkte jeg først.. men så gikk jeg litt inn i meg selv, inn i den delen av meg som er klar over at menn snakker lite om følelser og slike ting. Kvinner er mye flinkere til det. Men jeg har aldri tenkt på det som ‘normalt’.. forøvrig så hater jeg det ordet. ‘Normalt’. Hva er normalt? Det som er ‘normalt’ for deg er nødvendigvis ikke normalt for meg. Det som er ‘normalt’ for Olga er nødvendigvis ikke ‘normalt’ for Anita. Noen elsker å spise laks, andre klarer ikke synet av den. Noen elsker å bli knullet i rumpa, mens andre ikke er villige til å ta imot en finger inn der engang.

For FUCKs sake, det finnes faktisk mennesker som ikke liker sex WHATSOEVER!!

‘Normalt’.. Et av de dummeste ord noensinne!

Anyway, i denne sammenhengen tenkte jeg.. ‘er jeg virkelig så annerledes?’. Altså, meg går det jo ikke an å stoppe. Jeg er som en åpen bok, og jeg har delt de mest intime detaljer med flere. Jeg er nødvendigvis ikke så flink til å snakke om ting, å dele, sånn face 2 face, verbalt. Men noen ganger kommer det bare flommende. Det kan være til snuppen min, Tulla mi, verdens beste Lisa, Hanne, Kari Anne, Bjørn-Hugo.. altså.. også bloggen min da, her er det virkelig ingen hemninger. Her har jeg virkelig blottlagt de mest intime, personlige og såkalte hemmelige, private tanker og opplevelser.

Er jeg ‘unormal’ da? En FREAK?? Ikke det at jeg bryr meg så mye om det, for det er vel en side av meg som aldri kommer til å endre seg. På samme måte som jeg er homo. Men jeg kan jo spørre likevel. Hva mener dere?

Kom igjen, gi av dere selv, fortell meg hva dere tenker og føler om dette!

Takk <3

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#tanker #følelser #normal #unormal #intimedetaljer #privat #væreprivat #privatetanker #dele #hemmelig #opplevelser #freak #venner

4 kommentarer
    1. Ordet normalt burde opphøre å eksistere, for det er bare tull. Bare et ord som får alle (ja jeg tror det gjelder alle) til å føle seg utenfor den firkanta boksen som samfunnnet, eller en selv tror er normalt.
      Selv plaprer jeg ofte om ting jeg kanskje kunne ha holdt for meg selv, og andre ting-som jeg kanskje burde ha pratet om, blir gjemt i en mørk skuff i mitt eget indre. noe som hele livet har bidratt til mine problemer med å sovne, for disse tankene kommer selvsagt alltid da… :/
      Nei, jeg synes ikke du er annerledes fordi du er så åpen, det er jo bare sånn du er <3
      Og godt er det at alle er forskjellige!
      Dessuten er du absolutt ikke alene om det, jeg har en tendens til å tiltrekke meg fullstendig ukjente mennesker som plaprer i vei om både det ene og det andre av private og/eller intime ting. Det være seg både eldre damer midt i en butikk, unge folk på bussholdeplasser osv osv 🙂
      Jeg syntes lenge det var rart, rart at de liksom valgte meg å snakke til om alt, men nå synes jeg det er bare hyggelig, kanskje jeg ser snill ut, eller muligens det står skrevet "hobbypsykolog" i panna mi:p uansett, jeg bryr meg om hvordan folk har det, og hvis det kan hjelpe noen å tømme tankene sine til meg- ja så kjør på 🙂
      Tilbake til deg- jeg synes du er helt rå, jeg digger det faktum at du kan "velte ut av deg" ting, selvom noen kanskje ikke ser på det som "normalt" du er en super venn og du er ærlig! Og det er absolutt mye bedre å ha venner som ikke legger noe i mellom, enn folk som ikke deler noe-det føles bare utrygt.

    2. HET: Du er lett å prate med, er det en slags ‘aura’ eller? Skjønner ihvertfall godt at folk snakker til deg og åpner seg. Takk for gode ord – du er alle tiders!! XXX

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg