En SMELL fra fortiden đŸ˜«

NÄr jeg fÄr opp en status som dette pÄ Facebook kjenner jeg meg ekstra glad for at jeg forlot Harstad for elleve Är siden. Jeg har alltid vÊrt glad for det valget, og jeg har aldri angret et tiendedels sekund engang. Men som sagt nÄr jeg leser en slik status som dette blir jeg ekstra glad:

“Har ingen grunn til Ă„ bruke navnet Sm
.. lenger
 Hater min mann nĂ„, enda han ikke har gjort meg noe egentlig
 etter jeg fikk 250.000kr i arv har jeg brukt 49.000 pĂ„ bil, og resten har JEG INVESTERT i de rusbelasta gamle vennene vĂ„re. Jeg stakk av i ei uke sist uten at min mann fikk snakka med meg eller fikk noen forklaring pĂ„ hvorfor jeg ble vekk
 sĂ„nn er det nĂ„ bare Ă„ vĂŠre rusmisbruker
 best Ă„ tryggest hos dem nĂ„r jeg skal ha det morsomt og ikke vil hygge meg med gubben som ikke gidder hĂžre om speed og sprĂžyter. Han jeg gjemmer meg i byen hos nĂ„, har jeg lĂ„nt 25000 kr til for at politiet Ăždela hasj-butikken hans pĂ„ nytt. SĂ„ han vil jo aldri fortelle mannen min at jeg er hos han. Smart synes jeg. PĂ„ samme vis har jeg fordelt 50-60tusen til speed – ligger en plass og titusen enda en plass
 etc. ca 150.000 i midler har jeg lĂ„nt nĂ„ ut til narkomane kjenninger som driver med salg


Arven var jo til meg og ikke til barna mine eller mannen min som jeg ikke vil dele noe mer med enn alle klĂŠrne mine og regningene og hatet mitt mot han (enda jeg ikke kan forklare eller vet hvorfor engang, hehe)

SprÞyter er jo bare det beste som finnes! Kan gjerne bruke 1-30 gram amfetamin pÄ ei helg med sprÞyter. Men fÄr null arbeidslyst hjemme eller er mer klar og vÄken heldigvis


Avtalen om at hvis jeg slutta med sprÞytebruken og sÞkte hjelp, var han villig Ä gifte seg med meg. NÄ har han ikke mer enn klÊrne han har pÄ seg av verdier
 sÄ han trenger jeg selvfÞlgelig ikkje mer!

Alle mine investeringer gjþr at rusbrukerne er mine nye venner heretter
, heller det enn gubben som ikke ville ha det sprþyte villt slik som jeg vil gjþre heller
.

Deilig Ä tenke pÄ at gullringen min med diamanter kosta han 23.000 som han betalte siden februar med sine penger
 etterpÄ sa jeg bare at lÞnnen hans var investert i mat de siste to mnd, nÄr han spurte
 21000 kr i mat pr mnd de to siste. For en tosk som tror maten koster oss sÄ mye


SĂ„ da fĂ„r jeg nĂ„ bare fortsette sprĂžyte-kosen til posene er tomme
 hihi”

Status er skrevet av ei jeg har kjent hele mitt liv. Ikke ei nÊr venninne, men datter av nÊre venner av familien. KjÊresten hun omtaler derimot, var en god kompis av meg. PÄ en mÄte er han det enda, i hjertet mitt, men etter jeg forlot Harstad minket kontakten. Og etterhvert taklet jeg ikke Ä forholde meg til slike ting som statusen beskriver. SÄ derfor har jeg ikke disse folka pÄ Facebooken min lengre.

Jeg vet av erfaring at sprĂžyter og speed fĂžkker hodet til enhver. Men dette var drĂžyt Ă„ lese selv for meg. OgsĂ„ den avslutningen.. “hihi”.. liksom.

All ĂŠre til meg selv og alle dere der ute som har vĂŠrt i og kommet ut av det helvete som narkoverdenen er!

Amen!!

FÞlg Bunny Trash pÄ MeWe: Link!!

FÞlg Bunny Trash pÄ Facebook: Link!!

#narkotika #saynotodrugs #amfetamin #speed #narkotikamiljĂž #harstad

4 kommentarer
    1. Det er virkelig trist hva narkotika gjĂžr med et menneske og er veldig stolt skjenner jeg at du gjorde det valget du gjorde som sikkert ikke var enkelug for deg. Men du er sterk. Det vil jsg at du skal vite

    2. Wow, for en holdning-og hun har barn :/
      Jeg forstÄr det ikke, absolutt ikke. Selvom jeg ogsÄ har gamle venner/bekjente og enkelte familiemedlemmer som er rusmisbrukere, noen ogsÄ selvom de har barn.
      Det er forkastelig!
      All Êre til bÄde deg og meg for at vi har kommet oss vekk, bort,UT av slike ting! <3
      Vi kan vĂŠre stolte av det <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg