Ny anti-FrP video!

Av mine fire siste blogginnlegg stikker “vår alles kjære” bloggerinne Sophie Elise seg fram i tre av dem. Hun er mye i rampelyset til å være ‘sykemeldt’. Denne gangen har hun og vennene hennes laget en video som jeg syntes var både tøff og morsom. Må jo se det humoristiske i den. Men det som er greia er at videoen er en anti-FrP-video som oppfordrer folket til å stemme siden det nærmer seg valg – bare IKKE stemme på FrP.

I videoen som heter “Morna Jensen” legges det fram noen tekster, noen påstander, og i bakgrunnen hører vi en flere år gammel tale av Sylvi Listhaug som ekskluderer homofiles familieverdi.

Altså, ting endrer seg – den gamle talen er fra den gang jeg selv stemte MDG. Nå stemmer jeg FRP!!

Her er videoen: Morna Jensen!

Vi vet jo om forholdet mellom Gahr-Støre og Sophie Elise. Så det sier seg selv at det er til Arbeiderpartiet hun vil styre oss. Jeg legger derfor ved en annen video. En video som viser  Arbeiderpartiets velgere. Videoen er fra den islamske ‘fredskonferanse’ i Norge i 2013. Må sees!!

Link: Den Islamske Fredskonferanse Norge

STEM FRP!!!

Takk!!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#valg #valg2017 #frp #norge #sophieelise #arbeiderpartiet #miljøpartietdegrønne #a #mdg #fremskrittspartiet #sivjensen #sylvilisthaug #stemfrp

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg