Hora på Karl Johan!

For et par dager siden skrev jeg et innlegg om prostitusjon, og mine møter med prostitusjon..

I innlegget skrev jeg “En gang var på Karl Johan i Oslo, der møtte jeg ei stor mørkhudet dame med stort afrohår og leopardtopp som tilbydde meg sex og jeg takket nei. Hun ble da sinna og aggressiv, så jeg måtte bare få henne på avstand. Kan fortelle mer om det ved en senere anledning, hehe..”

Les hele innlegget her: Ville du dømt meg om jeg kjøpte eller solgte sex?

So here it cumes!

Dette er lenge siden, jeg husker ikke engang hvor lenge det er siden, eller hvor jeg var på vei. Jeg husker bare hendelsen. Den var så spesiell at alt rundt hendelsen bare er blitt borte i ettertid. Men jeg skal fortelle det jeg husker.

Jeg var av en eller annen grunn på vei nedover Karl Johan, jeg hadde gått over Egertorget og var vel midt mellom der og Oslo S. På vei nedover kommer tre kvinner oppover. Da vi begynte å nærme oss hverandre svingte to av dem til siden, mens den siste gikk rett mot meg. På grunn av utseendet og oppførselen til hun som kom mot meg la jeg ikke merke til hvor de to andre kvinnene ble av.

Jeg ble virkelig helt satt ut av henne.

Dama var frodig, småfeit vil noen si, feit vil andre si. Jeg har oppdragelse, så jeg sier frodig. Jeg har sett større kvinner. Svart stort krøllete hår, langt, men sikkert noe extensions. Svære bryster. Trang leopardmønstret overdel som er laget for å vise kløft.

Når jeg tenker over det nå, så må det ha vært sommer. Overdelen var kortarmet og jeg la merke til at hun hadde noen stygge tatoveringer på armene. På den ene siden tror jeg det var et kattedyr av noe slag. En panter kanskje.

Hun hadde store ringer i ørene, en del sminke rundt øynene og knall rosa lebestift. Flere smykker rundt halsen, bare juggel, og hun hadde en liten håndveske, den var også noe kattedyrmønsteret av noe slag, kanskje leopard det også. Mønstret negllakk. Hun hadde svart tights og støveletter.

Når jeg tenker over det nå så er jeg meget overrasket selv over hvor detaljert jeg husker den dama. Tydelig at hun gjorde inntrykk!

Som sagt så kom hun bort til meg. Akkurat hva hun sa, altså ordrett, det husker jeg ikke. Men jeg husker hva hun ville frem til. Det var noe slikt som: “do vil knulla? do vil knulla meg – jeg knulla deg hardt, do vil like, jeg lover!”

Jeg ble helt satt ut! Jeg husker at jeg var kledd slik at folk skulle forstå at jeg var homo, og selv om jeg ikke hadde vært det så bruker mange se at jeg er homo likevel. Jeg husker jeg tenkte at dama måtte være klin sprø, kunne hun virkelig ikke se at jeg var homse? De fleste andre gjør jo det. Jeg svarte høflig at jeg ikke ville knulle.

Da ble hun gærn og begynte å banne og hun sa “klart do vil knulla, alle gotter vil knulla”. Igjen takket jeg nei, da ble hun sinna og begynte å dytte i meg og spørre om det var noe galt med meg.

Joda, jeg hadde jo for lenge siden skjønt at hun var prostituert, men jeg ville jo være høflig uansett. Vi er bare mennesker, du, jeg, og henne. Men plutselig var jeg på det punktet at jeg ikke klarte holde meg lengre, så da begynte jeg å le.. da klikket det for hora og hun knyttet nevene og begynte å slå etter meg. Jeg dukket unna og satte opp tempoet videre den veien jeg skulle.. da kom det, som om det skulle være noe nedsettende og fælt.. “jævla homo” ropte hun etter meg.

Hun aner ikke hvor et herlig flott kompliment det var å høre fra henne, jeg husker at jeg tenkte at der var ingenting jeg heller ville være akkurat da, enn akkurat det.. homo!!

Aldri sett afrikahora igjen!!

Men slike situasjoner er ikke morsomme. Dette er direkte årsak til sykdomsspredning og narkotikakriminalitet. Dette var organisert kriminalitet lurt inn til Norge, og som ødelegger samfunnet.

Det finnes også norske som prostituerer seg og bruker narkotika. Situasjonen blir verre for dem (og oss alle), når det øker med organisert kriminalitet fra utland.

Vi har også andre eksempler på organisert kriminalitet fra utlandet, som er blitt et enda større problem i samfunnet vårt. Romfolket.

Hvis Sylvi Listhaug og FrP får beholde sin posisjon i regjeringen etter valget, eller om den blir styrket. Tror dere det blir mindre organisert kriminalitet tilført Norge av innvandrere da?

Jeg håper og tror det, derfor har jeg stemt FrP!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

 

#prostitusjon #kriminalitet #organisertkrimimalitet #narkotika #romfolket #prostituerte #svindlere #svindling #sykdommer #kjønnssykdommer #vold #homofili #jævlahomse #homo #narkotikakriminalitet #hore #prostituert #oslo #framskrittspartiet #sylvilisthaug #listhaug #frp

#stemfrp

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg