Ensom i flokken – alene igjen.

Ensom i flokken, alene igjen.

Uten den ene de kaller for venn…

Ingen er slemme, dytter og slår.

Likevel gnager det, vondt som et sår…

Hvorfor alene?

Hva gjør jeg galt?

Hvordan passe inn?

Hva må jeg endre i mitt sinn?

Tankene summer, ord blir til støy.

Ensom i flokken, er slett ikke gøy…

Ønsker at en kunne nikke, si “Hei”!

Kom! Ta meg med, jeg vil smile til deg!

Noen som har hatt, eller har det slik?

Noen som kjenner seg igjen?

Jeg.

……………………………..

Jeg fant ‘diktet’ over nettopp nå. Det har jeg skrevet i bloggen min 08.09.13. Men er det jeg som har skrevet det. Det heter ‘Ensom’, og jeg kjenner igjen følelsen. Men ikke ordene.

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#dikt #poesi #ensom #ensomhet

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg