Henriette Otervik og Rene Kleveland

To populære navn i bloggverdenen akkurat nå. Ikke skjønner jeg hvorfor. Hun gjør seg til og ‘later’ som om hun er dum der hun legger ut et blogginnlegg med en sopp. Så spør hun hva slags ‘blomst’ det er. Og på den måten planla hun å trekke til seg ‘dum og deilig’-stempelet som ‘Fitfager’ Lotte gjorde i sin tid. Og det funket!! Og for å virkelig gjøre leserenes inntrykk komplett så offentliggjør hun et blogginnlegg der hun skriver at en mann ville kjøpe et bilde av henne i BH for 1500 kroner. Bare tull det også, som om det er noe problem å få tak i BH-bilder av henne. Hun og ‘vennene’ hennes var da mer avkledd enn påkledd i deres sesong på Paradise Hotel. Men som sagt, det funket, og ‘dum og deilig’ tiltrekker seg pubertetsbarna.

Så var det Rene Kleveland da. Som igjen er så sugen på pr at han bruker overnevnte frk Otervik som sexobjekt i sin blogg, blandet med innlegg om promp og fis. Målgruppen er igjen pubertetsbarna, det er de som er mest aktive på nett og som vanligvis ‘hyler rundt’ på vår alles kjære Sophie Elise sine sider..

Huff, nei jeg synes det var bedre den gang da godeste Rene la ut rompevideoen sin for å tiltrekke seg homofile lesere – eller tittere vil jeg heller si. Men den videoen har jo vært utilgjengelig siden da jeg påpekte stjerten hans og konfronterte han om hensikten med videoen.

Jaja, mye rart kommer man over når man surfer innom blogg.no.

Her er et innlegg som jeg synes er mer aktuelt i disse dager, hva som skjer i samfunnet vårt, og som er mer rettet mot voksne, eller mer tenkende sjeler.

Det er skrevet av Lena Andreassen, og her er link:

Jeg ble forsøkt angrepet av en dame i burka.

Ha en god frokost! 🙂

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

2 kommentarer
    1. Rene tjener nok 10 ganger fetere på det han gjør enn det du holder på med. Det gjør Henriette også. Så jeg vet ikke hvem som er mest idiot – du, eller de.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg