Det vokser et hat her mot vår vilje!!

Jeg har hele mitt liv ønsket og prøvd å være en fordomsfri person. Jeg vokste opp med en far som er rasist, homofob og.. han hater vel egentlig alle minoriteter. Det har aldri vært noen grunn til hvorfor. Så derfor ønsket jeg å ikke være eller bli som han.

Her i huset er vi nokså fordomsfrie. Min lille familie og jeg gjør så godt vi kan. Vi har alltid prøvd å forstå og vise toleranse selv om vi etterhvert med tiden har fått et stikk i siden når det gjelder muslimer, islamister, arbeiderpartipolitikere- og velgere. Men vi behandler ingen negativt eller dårlig av den grunn. Vi har aldri skjært alle under en kam.

Jeg er tidligere stoffmisbruker, og jeg er homofil. Jeg har tilhørt og tilhører enda minoritetsgrupper på flere måter. Jeg vet hvordan det er å bli satt i bås, utsatt for fordommer og hets. Så min lille familie og jeg ønsker ikke være diskriminerende, og vi er ikke rasister.

Jeg har jobbet i mange år med barn, venner og familie har barn. Snuppen min jobber med å hjelpe mennesker, alle mennesker. Vi beveger oss rundt i samfunnet, vi prøver å vise norsk folkeskikk og gode holdninger.

Men det har tydeligvis ikke vært til noen nytte. Det er nå bekreftet, vi har noen her i huset, i familien, som har begynt å agere og vise tydelig misnøye til muslimer og islamsk adferd.

Vi bor i en del av byen hvor det bor veldig mange innvandrere, og av dem er høy prosent muslimer og islamister. En dame i hijab og kjole passerte huset vårt en dag akkurat når vi kom ut ytterdøren. Hun så oss og begynte rope merkelige ord mot oss, og vesla vår ble så oppspilt at hun løp bort til henne nettopp fordi hun ropte mot oss. Da reagerte hijabdamen med å kaste vannmelonen hun hadde under den ene armen, så hardt at den delte seg i flere biter og sprutet rundt. Hun begynte så å vifte vilt rundt seg med handlenettet og vesken hun hadde i andre handen og over skulderen.

Ved noen anledninger, særlig når vi skal til det lokale postkontoret, så er det flere som ‘hopper’ unna oss, og går i en stor bue forbi oss når vi kommer gående. Enda det er metere med avstand mellom oss fra før. I tillegg ser de stygt på oss og kommer med ord som vi ikke skjønner, men ordlyden merkes negativ. Jeg synes det er merkelig oppførsel, og jeg tenker mitt, men jeg selv er ikke den som lager noen oppsiktsvekkende reaksjon på det. Men det er noen i familien som tydelig har endret kroppsspråk rundt disse menneskene, og det blir mer og oftere. Tidligere valgte jeg å sette på meg skyggelapper, men etter en episode her om dagen ble jeg redd.

Det har mange ganger hendt at vi har fått stygge tilrop og blitt truet av nye landsmenn med islamsk tilknytning. Og jeg er så redd for at den utagerende reaksjonen kan få konsekvens og disse islamistene kan komme til å skade noen av oss.

Det var på en gåtur til byen nettopp, vi gikk på fortauet og folk passerte oss uten at vi ga dem, eller dem oss, noen ekstra oppmerksomhet. Men ved et butikkhjørne sto en mann, og idet vi passerte han begynte han å lage ‘hoosj’, ‘hoosj’-lyder og begynte å vifte med armene mot oss i hoftehøyde.

Ella og Ariel snudde jo selvsagt da på hodene sine, og før jeg fikk reagert hadde Ella hoppet og sto på to bein oppetter mannen. Jeg kjente angsten, dro henne til meg og vi gikk fort videre.

Hva kan jeg gjøre? Ella og Ariel merker den annerledes adferden mot oss. Men de skjønner ikke at disse menneskene vil ha oss vekk. De tror de vil leke, og aner ingen fare. Og vi kan jo ikke låse oss inne. Vi har jo alle behov for å komme oss ut i frisk luft, bevege oss, og ta del i samfunnet vi lever i. Vi må jo faktisk det. Men jeg kan ikke forklare Ella og Ariel hvorfor disse menneskene er som de er mot oss. Jeg kan ikke forklare dem at snuppen min og jeg er homofile, og at disse menneskene som oppfører seg slik mot oss tilber en ideologi som ønsker oss steinet. En ideologi som ser på dem som urene og skitne. En ideologi som ikke unner oss livets rett!

La jentene våre være i fred!

 

Ja til hundepoliti, integrering og strengere grenser!!

Stem FrP!!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#rasisme #homofobi #fordommer #muslimer #islamister #arbeiderparti #ideologi #islam #fremskrittspartiet #minoriteter #frp #innvandring #innvandringspolitikk #integrering #politikk #integreringspolitikk #diskriminering #mylittlefamily #minlillefamilie #innvandrere #hijab #nyelandsmenn #folkeskikk #norskfolkeskikk #islamskeholdninger #negativeholdninger #minoriteter #nyelandsmenn #ellamadonna #ella #hundepoliti #ariel #arielmadonna #homo #homofile #mops #hund #hunder #valg #valg2017 #drammen #norge

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg