Inspirerende personer, rykter og gode råd.

Fant noen spørsmål i en annen blogg og tenkte jeg kunne bruke dem her for å dele ting om meg som kanskje ikke har kommet frem før.

Det dummeste ryktet jeg har hørt om meg selv: Det har vært mange rykter om meg opp gjennom årene. Noen så idiotiske at man blir helt matt og ikke skjønner hvor folk henter det fra. Man kan bli veldig irritert over slikt, for ondsinnede rykter kan være veldig ødeleggende. Jeg hadde ikke bodd så lenge her i Drammen før en som heter Håkon laget et rykte om at jeg hadde et hemmelig forhold til en som heter Christian. Christian var en kompis, og som jeg på den tiden brukte sitte med på stampuben Palmen og drikke øl med. Håkon gikk til og med så langt at han fortalte snuppen min at han hadde sett Christian og meg kline.

Seriøst, har noen EVER sett meg kline med noen i det hele tatt??

Og så var det etter en tur til Tunisia noen som satte ut et rykte om at snuppen min og jeg dro dit for å kjøpe sex. Så nå er det enkelte som tror at når snuppen min og jeg drar til syden på ferie, så er det for å kjøpe sex.

Takk Carmen og Ståle for det ryktet!

Noe jeg synes er skikkelig flaut: Jeg tenkte jeg skulle skrive det første jeg kom på. Men.. jeg kommer ikke på noe. Eller.. Jeg følte det ihvertfall veldig pinlig da søsteren min og hennes daværende kjæreste kom hit til Drammen da jeg bare hadde bodd her et år eller to. Og dem satte seg utenfor stampuben min og spurte alle som kom og gikk etter dop. Nå driter jeg i det, det å blogge har lært meg å være mer åpen og ikke bry meg med slikt som er utenfor min kontroll.

Jeg tenker at å gå i bar overkropp i Norge er noe som ikke faller meg lett. Magen min setter meg litt tilbake. Nå har jeg gått ned 18 kg. Når sommeren er over nå så skal jeg ned enda mer i vekt, og da er det magen som er i fokus.

Ett råd jeg vil gi 15 år gamle meg: ikke la familie og slekt holde deg tilbake. Blod er nødvendigvis ikke tykkere enn vann. Og den beste familien er den du velger selv.

Det beste rådet jeg har fått: Jeg er ikke så god på å følge andres råd. Jeg følger magefølelsen, min egen erfaring og instinkt. Mitt råd til meg selv er å ikke tvile på meg selv. Ellers har mammas råd om penger og økonomi ikke vært så dumt. Jeg er ikke en person som har masse penger, så langt derifra. Men jeg sitter heller ikke med masse gjeld, eller mangel på kredittverdighet. Mulighetene er åpne når jeg finner min ‘lest’.

Jeg føler meg sterkest når: Jeg er fornøyd eller forbannet. Men psyken min er generelt veldig sterk, motgang gjør en sterkere, og motgang har bygd meg!

En sang jeg aldri blir lei av: Det er mange av dem. Jeg elsker musikk. Men nå er det slik at i min minnestund, før jeg begraves eller asken min spres, så skal sangene ‘Ein får elska mens ein kan‘ av Bjørn Eidsvåg, og ‘Live to tell‘ av Madonna spilles.

En film jeg aldri blir lei av:Desperately seeking Susan‘. En kultfilm fra 1985 med Rosanna Arquette, Aidan Quinn og Madonna i hovedrollene. Må sees!! Men det må sies at når noen spør meg om hva som er min yndlingsfilm så er det tittelen ‘Natural Born Killers‘ fra 1994 med Juliette Lewis og Woody Harrelson som kommer opp. Filmen er laget av Olivier Stone (regi) og Quentin Tarantino (manus), og ingen film har gjort større innrykk enn når jeg så akkurat den første gang.

Det beste komplimentet jeg har fått: Hahahaha.. det er faktisk seksuelle komplimenter fra flere sexpartnere jeg har hatt her i livet, og jeg tenker at jeg ikke skal gå mer detaljert eller dypere inn på det i akkurat dette innlegget. Og så har jeg fått komplimenter på min indre styrke fra psykiatere og terapeuter, på hvordan jeg har taklet og håndtert ting jeg har opplevd og vært utsatt for her i livet.

Noen sterke menn som har inspirert meg: Denne var vanskelig. Jeg har vel ikke akkurat hatt noen menn i livet mitt som har hverken inspirert meg eller gitt meg styrke. Jeg må si min farfar, for hans stabilitet, og min onkel, for å aldri ha tråkket på meg, men alltid bare ha vært god. Begge døde for pluss minus 15 år siden. Av kjendiser må jeg svare Johnny Cash og Ozzy Osbourne, som har gjort så mye stort, på tross av hvor tragisk deres liv på mange måter har vært.

Noen sterke kvinner som har inspirert meg: Mamma, for den styrken hun hadde da hun skilte seg fra min far. Terroren hun gikk gjennom før og etter. Og hvordan hun kom ut av det. Nora Norwich, en miljøterapeut som hjalp meg i en veldig vanskelig periode i Harstad da jeg var yngre. Så må jeg nevne terapeuten min i dag, som jeg ikke vil nevne med navn pr i dag. Hun er helt rå!!

Og Madonna, en av verdens smarteste, dyktigste og sterkeste kvinner i historien, som har inspirert meg, gitt meg styrke og fantastiske opplevelser i over 30 år nå. And still going strong!!

Mine beste støttespillere i dag: Snuppen min, terapeuten min, verdens beste Lisa, Tulla mi, Kari-Anne, mamma og Madonna. Og min innerste sirkel av venner – dere vet hvem dere er.

Om jeg tror på kjærlighet: Ja, jeg opplever ekte kjærlighet hver dag ❤

Hva skjer i nærmeste fremtid: Mye trist, mye bra. Har en del ting på gang på godt og vondt. Prøver å leve i nået, og ser veldig frem til besøk av venner i helga. Og å reise på ferie til Alanya med snuppen min i midten av måneden.

Takk for at dere leser!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg