Homofil mann som er 40 år og gravid!

Heisann dere! Nå sitter jeg her og har ingenting å gjøre i dette øyeblikket, så da kan jeg like gjerne fortelle dere noe som jeg mener..

Jeg er altså 40 år, og 16 uker gravid. Og jeg lurer på om det er interessant for dere? Jeg tenker, ville ikke det være mer interessant å lese om enn alle disse “kjendisfruene” og tenåringsjentene som blogger om det å være gravid. Jeg har lagt merke til at det finnes hundrevis av blogger om å være gravid, så det i seg selv må jo være et interessant tema?!

Jeg ble altså gravid etter nærmere tretti år som seksuelt aktiv. Jeg hadde aldri trodd at jeg skulle bli det, særlig med tanke på at jeg faktisk er mann.

Jeg ønsket ikke å bli gravid, og det sier seg selv at det var ikke planlagt. Men nå skjedde det nå mot alle odds uansett, og jeg klarte ikke ta det valget å fjerne fosteret etter å ha sett hjerte og bevegelser på ultralydskjermen. Kall meg gjerne en freak og umenneskelig av den grunn. Vi homofile får høre mye rart og stygt uansett. Så dere må gjerne dømme hvis det får dere til å føle dere bedre. Men dere har ikke vært i min situasjon og dere kan umulig sette dere inn i hvordan jeg har det/har hatt det.

Jeg har to onkelunger, og jeg har passet dem mye og vært tilstede for dem i oppveksten deres. Eller, i hovedsak for han eldste. Søsteren min har to sønner med to forskjellige fedre, og faren til yngste var redd for at sønnen ville bli homo hvis han tilbragte tid med meg. Så det var ikke så mye jeg kunne gjøre med det.

Jeg har vært barnevakt for venners barn, og jeg er veldig glad i barn. Jeg har jobbet flere år med barn som pedagogisk medarbeider i barnehage og trivdes så utrolig godt i den jobben. Skulle gjerne vært ennå i ‘barnehagen min’. Men av grunner som faste lesere av bloggen min vet, så lot ikke det seg gjøre.

En veldig fin ting ved å jobbe i barnehage var at jeg fikk tilbragt tid med barn, veilede og lære fra meg. Og kvart over fem kunne jeg levere dem til foreldrene og så hadde jeg fri!!

Jeg har ‘alltid’ følt at det ville være egoistisk av meg å få barn i dagens samfunn. Av flere grunner. Så derfor har surrogati eller adopsjon aldri blitt vurdert fra min side.

En ting er politikken, ‘homofilgreia’ der samfunnet, de voksne, stigmatiserer, dømmer og setter i bås. Noe som kan oppleves tøft for et barn. Så har man samfunnet ellers.

Hva for et samfunn er dette for et barn å vokse opp i?

Som eksempel kan jeg nevne at veldig mange i dette landet tror at det er sååå greit å være homofil i Norge. Homofile har det bra, og de homofile taes vare på. Homofile går i parade, og homofile ditt, og homofile datt.. slik er det ikke.

Vi har det bra, men ikke så bra, det er en lang vei igjen for homofile, også i Norge.

På internett hetses homofile av andre som gjemmer seg bak en skjerm. Det å ikke bry seg om, det er ikke så lett, og det går faktisk inn på mange. Det er en lidelse å oppleve hat på den måten. Homofile, jeg, vi er mennesker med hjerte, sjel og følelser.

En annen ting er at Norge faktisk ikke er så norsk lengre. Her er det bestemt at homofile skal likestilles og ha det godt i likhet med alle andre. For VI ER faktisk som alle andre. Av kjøtt og blod. Vi opplever sorg og kjærlighet på samme måte. Vi har empati, sympati, respekt, nestekjærlighet og familieverdier. Vi går tur med hundene våre, lager mat og vasker kopper.

Men så er det slik at..

Dette landet har i alle år tatt imot innvandrere, og i 2015 hadde vi masseinnvandring. Det har medført ukulturer som ikke er integrert i norsk samfunn. Kulturer som ikke aksepterer homofile. Vi har ingen plass på denne jord i deres øyne er vi ikke verdt respekt for den kjærlighet vi har. Vi har ikke livets rett engang ifølge våre nye landsmenn.

Homohets, trusler og vold har ØKT de siste årene!!

Nå er det ikke slik at jeg skal skjære samtlige under samme kam og påstå at alle er slik. Men jeg vet at Islam er slik. Og jeg vet hva jeg selv har opplevd av hets, hat og trusler fra den kanten.. fra ukjente mennesker som vet bare én ting om meg.

Så derfor er jeg veldig glad for å meddele at det jeg skrev i begynnelsen av innlegget er bare tull. Det sier seg selv 😂

LOL 🤣🤣🤣

Jeg begynte å skrive dette innlegget på grunn av alle disse tenåringsjentene som driver og får barn uten å vite hva de driver med. Det virker som om de får barn for å kunne blogge om det. “13 år og gravid”. “15 år og gravid”. “17 år og gravid med nummer tre”.

Jeg synes det er tragisk. Og hva hvis samfunnet forsetter på denne måten? Gamle holdninger fra hundrevis av år tilbake, ukulturer og islamisering som får vokse seg frem..?

Hvordan skal alle disse barna få det i framtiden da? Noen av disse barna som blir født er/blir jo faktisk også homofile. Det er jo praktisk talt, med få unntak, de heterofile som føder barn!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#gravid #graviditet #barn #samfunn #samfunnsproblematikk #tenåringsjenter #tenåringsgraviditet #homo #familie #familieverdier #homofili #legning #seksualitet #baby #unger #surrogati #adopsjon #politikk #homohets #homohat #homofobi #nettmobbing #innvandrere #mobbing #innvandring #masseinnvandring #trakassering #ukulturer #islamisering #islam #norge #norge2017

8 kommentarer
    1. Du skriver om alle fordommer innvandrere går mot homofile, men du har jo tydelige fordommer mot dem også så vil jo si at du er like ille som dem da…. og det er ikke sånn det skal være, de burde ikke ha fordommer mot homofile, og du burde ikke ha fordommer mot dem, men skjønner selvfølgelig at du synes det er sårende eller provoserende for det synes jeg også det er, måtte bare si dette
      Men likte resten av innlegget ditt, og lykke til med mirakelet i magen =)

    2. Andrea: Du må lese innlegget en gang til, for jeg kan ikke skjønne hvordan det er fordommer å fortelle om noe som har hendt og at jeg ikke skjærer alle under samme kam – hvordan kan det være fordommer? Takk, og igjen takk for din kommentar!

    3. Jeg tror at hets mot andre for ting de ikke rår for slik som homofili, er et utslag av dårlig selvbilde. Har de noen å slå ned på, føler de seg litt bedre. Jeg forstod at det var en av to mulige forklaringer på innledningen: Enten tvekjønnethet eller fleip. Glad det er det siste. Det finnes de som er født med begge kjønn, og hvordan det må fortone seg emosjonelt får meg til å grøsse. I gamle dager ble de kalt tvetullinger – koselig eller hva?
      Det beste er nok å bli født med enten eller. Nok utfordring i det synes jeg. Vi burde føle beundring for de som mestrer livet med to kjønn samtidig for det er en bragd.
      Holdningene til annerledeshet kjennetegnes ofte av manglende evne til innlevelse og forståelse samt likegyldighet ofte. Slik jeg ser det er en homofil like bra som en hetero. Min erfaring er at homser ofte er hyggelige personer. Ofte forekommer homofili i kombinasjon med intelligens og skaperevne over gjennomsnittet. Hva det forårsakes av? Derom strides de lærde fortsatt.

    4. uhm, du kan jo umulig alltid ha vært mann og du kan jo ikke akk bli gravid gjennom rasshølet? o.o Det er jo livmor og høl som gjør oss kvinner til kvinner. Kan du ikke forklare dette en gang til, eller kødder du? Dette er ikke ment stygt, jeg er bare helt jævlig nyskgjerrig på hva faen som skjedde der? hahaha

    5. Litt tja.. uheldig dette da. Men ser den mirakelet i magen tingen..
      Født i feil kropp, har vi fleste sett. Men vi ser jo og en mann med babymage snart..:) er definitivt noe man må bli vandt med. Kanskje ikke riktig for kommende barnet.. når du har tatt stilling til du er mann, for omverden tvilte aldri før du nå får mage.. og kanskje vil amme.:)?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg