Fikk oppdrag hos Dagslys AS

Endelig er en lang dag over. Jeg har vært i Oslo i hele dag og vært med på et prosjekt for Dagslys AS – Oslo film Studios.

Det har vært både veldig lærerikt og interessant. Jeg kan ikke fortelle så mye mer enn at det er en reklamefilm som kommer på norske TV-kanaler rett over nyåret.

Et par hundre mennesker har vært med på dette, og bare selve innspillingen tok tretten timer. Det synes jeg er helt vilt, for en reklame er jo ikke så lang. Jeg tør tippe at det endelige resultatet er sikkert bare ett minutt.

Men moro og krevende var det. Har møtt masse spennende mennesker. Fikk frokost på settet, varm lunsj og middag. I mellom alle måltider løp assistenter rundt med frukt, kjeks og sjokolade. Og der var hele tiden bord med kaffe, te, melk, vann, juice og brus.

Jeg er alarmoperatør i denne reklamen, og jeg kan fortelle at andre roller er en sjømann, en laks, noen bonder og en brun sau.

Blir spennende og se det endelige resultatet!

Ha en riktig god natt folkens!!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#dagslys #reklame #alarmoperatør #sau

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg