Husarbeid og kino med venner 😊

FÞrst mÄ jeg bare nevne et av blogginnleggene jeg la ut i gÄr, Link: Homofil mann, 40 Är og gravid!

Tusen takk for alle tilbakemeldingene pÄ innlegget. All den positive responsen var helt uventet!!

Noen fÄ unntak var der jo. En spurte om jeg har behov for oppmerksomhet. LurespÞrsmÄl? Alle mennesker har behov for oppmerksomhet. Og bloggere litt ekstra (obviously)!! SÄ var det de som stilte spÞrsmÄl med hvor lenge jeg har vÊrt seksuelt aktiv. Hvis dere ikke vet hva ordet tilnÊrmet betyr, google det! OgsÄ de de dumme kommentarene fra de som bare leser overskrift og ingress, hahaha.. Hva med Ä bruke hjernen litt da?? Det var faktisk en del som trodde at jeg var gravid??

Jeg tenker, er virkelig den norske grunnskolen sÄ elendig?? Hvor opplyste er man??

Uansett, bryr meg lite om noen fÄ dumme eller kvalme kommentarer, og jeg orker ikke kommentere de som faktisk ikke skjÞnte poenget. Enten vil man ikke skjÞnne, eller sÄ er man bare dum, og det er ikke mye jeg kan gjÞre med det.

Noen er kanskje sjalu, og det er jo bare patetisk!

Jeg velger Ă„ fokusere pĂ„ alle de positive tilbakemeldingene, alle dem som tok poengene mine og likte mĂ„ten jeg formidlet dem pĂ„. “Til ettertanke”, var det mange som skrev, “godt skrevet”, og “jĂŠvla godt skrevet”, var det mange av. Den beste var en av de to som ble kommentert her i bloggen under selve blogginnlegget. Det fra en BjĂžrn EkhĂžy. Utrolig bra!!

SÄ over til dagen i dag. Snuppen og jeg har en mobilpause pÄ sofaen nÄ. Vi driver med husarbeid. Vasker klÊr, henger opp, bretter og legger pÄ sin plass. Vasker vinduer, bytter og henger opp gardiner. Klipper og steller blomster. SmÄrydding.

Etter pausen fortsetter vi. Skal blant annet rydde badet. Vaske gardiner. Vaske kopper. TÞrke stÞv mm. Vi er kommet godt i gang. Det er sÄ fint Ä komme hjem til en ryddig og ordnet leilighet nÄr man har vÊrt pÄ ferie.

Yupp, vi skal pÄ ferie. Sole oss, og bade. Spise pizza til frokost, planke- og pepperstek til middag og kebab til kvelds. Vi skal besÞke venner og vi skal opp til DimCave for fÞrste gang. Og vi skal feste i Queens garden. Det blir sÄ fantastisk!

NĂ„r vi er ferdig Ă„ rydde og ordne her i leiligheten i kveld skal vi pĂ„ kino sammen med et vennepar. De liker grĂžssere, og det gjĂžr vi ogsĂ„. SĂ„ det er ikke fĂžrste gangen vi har kinodate. I kveld skal vi se nyversjonen av Stephen Kings ‘IT’!!

Sett den?

Gleder meg masse!!

Ha en fin dag dere :-*

Jeg har grupper hvor jeg publiserer mine innlegg etterhvert som de blir produsert. Dere er mer enn velkommen til Ă„ fĂžlge disse.

Bunny Trash pÄ MeWe: Link!!

Bunny Trash pÄ Facebook: Link!!

#blogg #blogging #blogginnlegg #blogger #bunnytrash #husarbeid #ferie #dimcave #alanya #tyrkia #kino #grĂžsser #skrekkfilm #venner #pennywise #it

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg