Gjensyn med venner.

Planen var å starte denne ferien rolig, men jeg tenker at det kommer an på øyet som ser og øret som hører.

Etter en siesta i går dro vi på ‘Smile’ og spiste pasta, og deretter dro vi på besøk til vennene våre Roja og Suzan med familie. De har flyttet til Cleopatra-siden rett ved Villa Sonata (som var der jeg bodde på min første ferie her i Alanya i 2006).

Det var kjempekoselig å se Roja og Suzan igjen, og det ble litt spesielt også fordi nesten hele familien deres var der. Manglet bare Selim, eldstesønnen til Roja som bor i Holland. Men svigerdatteren hennes Anice og barnebarnet Lina på 9 mndr var kommet på besøk fra Holland. Lina var jo bare fantastisk skjønn.

Etter litt hjemmelaget børek og kake ble Lina lagt og vi tok noen drinker og tequilas før vi rundt midnatt endte opp på ‘Hangover’ sammen med Suzan. Det var kjempemoro, for der dukket opp mange bekjente fra tidligere turer, og plutselig var der full fest, og jeg vet jeg fikk tømt i meg Irish Coffee, Strawberry Daiquiri, Long Island Ice Tea og en Hangover.

I dag igjen startet vi dagen med å spise brunch på Elvis Beach. Pizza. LOL. Så har vi solt oss og badet. Det er så deilig.

Utrolig mange tyrkiske mannfolk som er såååå frekke i figuren. Det er fascinerende. Og de enten flørter med eller ler av oss. Tydelig at vi er litt stereotypiske, men det får bare være. Ikke noe å gjøre med. Så lenge alle er hyggelig å snille så er jo alt bare moro.

Jeg elsker Alanya.

Nå er vi på hotellet igjen. Det blir en liten siesta. En blir sløv i varmen.

På veien hit var vi innom en fireetasjers butikk med sko, klær, vesker osv. Og der var det faktisk en hel del t-skjorter og topper som man sjelden ser i de andre butikkene og bodene der det er det samme om og om igjen. Kule topper i svart og hvitt med glidelåser og effekter. Og siden både snuppen min og jeg har slanket oss 18 kg hver så passet disse toppene som hand i hanske. De er kule!

To topper til snuppen, én til meg. Han skulle ha 260 kroner stykket for dem. Jeg sa til han at vi betaler 100 kroner stykket og gidder ikke diskutere eller prute, for vi er for solstekt til det. Han aksepterte med en gang, og det var så greit, når dem blir sure og aggressive så er det ikke så moro lengre.

Nå er det siesta, så blir det en tur til Oba i kveld for middag og kos. Så drar vi til Dim Cayi i morgen.

Ha en fortsatt fin dag alle som leser, og en ekstra hilsen til alle som er her i Alanya

Jeg har grupper hvor jeg publiserer mine innlegg etterhvert som de blir produsert. Dere er mer enn velkommen til å følge disse.

Bunny Trash på MeWeLink!!

Bunny Trash på FacebookLink!!

#ferie #alanya #sol #bad #shopping #uteliv #roja #suzan #fest #venner #oba #dimcayi #cleopatra #cleopatrabeach #villasonata #smile #dmilealanya #børek #hangover #hangoverbar #elvisbeach #tyrkere #tyrkiskemenn #tyrkia

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg