Beach, bars and drinks!

Jeg bare må skryte av sengene på Smartline Sunpark Garden, de er sååå digg, og vi sover så fantastisk godt. Kunne ligget der ei uke i strekk, og bare bestilt roomservice. Men det får bli en annen gang.

I går etter siestaen dro vi til en sidegate der det er såkalte ‘lokale’ spisesteder. Ikke mange turister som går der, men vi bruker å besøke særlig ett av de stedene i den gata når vi er her i Alanya. De har bare seks bord, mesteparten av maten de lager blir hentet eller kjørt til i hovedsak tyrkere rundt omkring. Tyrkisk mat og pizza, veldig godt og veldig billig – elsker den gata og spesielt den plassen.

Etterpå tuslet vi rundt og bare kikket. Var en tur på Start Gay Bar og drakk en Irish Coffe. Møtte også på Chuckie en flott Mops gutt som bor her i Alanya. –> Ella og Ariel, mopsejentene våre hjemme i Drammen, vi savner dere og kommer snart hjem igjen ❤️

Var også innom flere flotte parker i går, blant annet ‘katteparken’. Bare satt på benker og kikket på folk. Høres sikkert veldig homofilt ut for enkelte, men der var mest heterofile par som romantiserte og tok selfier.

Siste halvdel av gårdagen var deilig avslappende, I løvv’d it!!

I dag hadde vi bestemt oss for å innta stranden på Cleopatra siden. Vi tok sånn ‘Shuttle-bus’ fra hotellet. Etter vi kjørte fra vårt hotell så stoppet den ved et annet hotell, så et til, og et til og et til. Så kjørte den tilbake til hotellet vårt. Hvordan skulle vi vite at hotellstopp tre var stranden, at vi måtte gå fra hotellet der? Dårlig info, og vi måtte le det bort og kalle oss dumme turister.

En bortkastet halvtime i mitt liv, hahaha…

Så da tok vi beina fatt og tuslet til motsatt side. Jeg synes det er greiere. Mindre bølger og greiere og dukke under. Jeg bruker dukke under noen ganger for å bli kvitt mest mulig psoriasis i skallen.

Så nå er vi på ‘Nese Beach’, istedet for ‘Elvis Beach’. Maten er bedre her, men synes ‘Elvis’ er koseligere og de som jobber der mye hyggeligere.

Må nevnes at vi før i tiden var stamgjester på ‘Miami Beach’, men der har tapt seg masse. Bokstavelig talt. På skiltet der nå, ned mot stranden, står det ‘Miami each’.

Brunchen ble pizza og cola (LOL) og et stort glass nypresset appelsinjuice.

Nå er det bare sol og bading noen timer!

Etter siesta blir vi plukket opp og kjørt til ‘Happy Days’. Da blir det gjensyn med Selim og gutta. Da spiser vi middag der, tar noen drinker og brun tequila. Så drar vi på vorspiel til ei norsk jente som har bodd her fem år. Vi har aldri møtt henne før, så det blir spennende. Så blir det ut på byen og partygata. Må ihvertfall innom Queens Garden å få en Long Island Ice Tea. Det er jo tradisjon!!

Hvilke steder liker dere som har vært, eller er i Alanya nå? And why?

Ha en fin dag/kveld alle sammen

Jeg har grupper hvor jeg publiserer mine innlegg etterhvert som de blir produsert. Dere er mer enn velkommen til å følge disse.

Bunny Trash på MeWeLink!!

Bunny Trash på FacebookLink!!

#alanya #ferie #smartlinesunparkgarden #sunparkhotels #sunparkgarden #start #startgaybar #startunderrobinhood #robinhood #cleopatra #cleopatrabeach #shufflebuss #sightseeing #accidentalsightseing #gay #homo #turister #nesebeach #elvisbeach #miamibeach #sol #sologbad #bad #sommer #happydays #tequila #tequilagold #queensgarden #longislandicetea #tyrkia

1. Så herlig å høre dere koser dere 😀
      Selv sitter jeg her i sofaen og titter ut i regnet, lurer på om jeg får dra å kjøpe litt ved å tenne kjøkkenpeisen så blir gråværet litt mindre trist 😉
      Kos dere masse mere og kos dere på fest 😀 ;*

2. Alex ligger i samme gaten som Cubana og Havanna om du har hørt om de stedene! Jeg syns maten, service å drikken er god der 🙂 Tilbringe mange kvelder der når jeg var i Alanya forrige uke 🙂

3. Bare hyggelig 🙂 Om du tar turen innom må du hilse til jentene som jobber der 🙂 Ho ene er fra Danmark og ei fra Sverige 🙂

4. Hehe, eg heite Lene 🙂 Også må du hilse til Mattias 🙂 Spør etter Mattias når du kommer, og si at eg har anbefalt stedet 🙂

5. Anonym: skulle ta turen til Alex i dag, tok derfor utgangspunkt i Havanna, og gikk derfor dit. Men så ingen Alex, hikk derfor til TLC og spurte der da vi kjenner gutta dom jobber der. Fikk beskjed om at det er ikke noe Alex i sentrum (derfor jeg ikke har hørt om stedet før). Så Alex må nok være på Cleopatra et sted, eller utenfor selve byområdet til Alanya. Så endte med at vi soiste dyrt og godt på TLC.