Nå trenger jeg motivasjon.

Har nettopp gått en lang tur med jentene. Vi er nettopp kommet hjem. Jeg ligger søkke svett på sofaen med en boks Solo, og jentene ligger bak ryggen min. Slitne.

I november i fjor begynte jeg å gå på Fresh Fitness rett over gaten her. Jeg var både flittig og flink. Jeg holdt på i 7 måneder, og jeg tok av meg 18 kilo.

Fra begynnelsen av juni, til nå har jeg ikke vært på treningssenteret. Har rett og slett bare prøvd å nyte livet med kos, god mat og drikke. Tidlig på sommeren var snuppen min og jeg sammen med mammaen min og hennes samboer på Kreta (Platanias, Chania), og nå nylig var vi i Tyrkia (Alanya).

Jeg har fått gått mye, og Coca-Cola er temmelig ute av bildet. Solo er min nye favoritt-drikke. Så jeg har faktisk holdt vekten og ikke gått opp igjen.

Det jeg trenger nå er motivasjon til å fortsette der jeg slapp. Jeg sa til meg selv at jeg skulle begynne gå på FF når vi kom tilbake fra Tyrkiareisen vår. Jeg er visst ikke helt der ennå..

Så med dette innlegget tenkte jeg å både inspirere og motivere meg selv til å komme i gang. Tar jeg av meg 10-12 kilo denne vinteren, så har jeg faktisk slanket meg 30 kg..

Da kan jeg klappe meg selv på skulderen 😉

Følg Bunny Trash på Facebook: Link!!

#freshfitness #trene #treningssenter #18kg #inspirasjon #motivasjon #vektreduksjon #30kg #slanking

8 kommentarer
    1. Sukk ja det er ikke alltid like lett å fortsette hvis det slipper opp… jeg var i full fres før ferien,hadde PT og så skikkelige resultater… så kom ferie,med mye kos,og stygt brudd med kjæreste så litt vel mye festing og drikking for å trøste meg… nå har PT’n fått ræva i gir og satt opp time til meg,gruer meg som ei bikkje,men en avtale er en avtale,så MÅ bare holde den:)) blir du motivert av å blogge om treninga da? Håper du kommer igang igjen,og kan kjenne på den DIGGE følelsen etter økta :)))

    2. wenchepia: oi, stå på jente!! Jeg blir motivert av at noen ‘heier’, hehe… også kommer det en dag der jeg skriver at i dag eller i morgen SKAL jeg begynne å trene igjen, og når jeg har skrevet det, så MÅ jeg, hvis ikke har jeg gjort meg til en løgner for så mange mennesker 😉

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg