Her er jeg (Advarsel: Rosa Blogg)!

Slapp av, ingen fare! Dette er ikke et blogginnlegg om make-up og hairekstensions eller noe sånt. Her er ingen annonselenker jeg skal lure dere til å klikke på for at jeg skal få rabatter eller tjene penger.

Jeg tjener ingenting på å blogge jeg. Har ikke prøvd engang. Jeg reklamerer ikke for noen, jeg har ingen sponsorer, jeg er ikke registret for likerklikk. Nada.

Dette er et sjeldent innlegg fra meg, og det nærmeste rosablogging jeg kan komme. Det har seg nemlig slik at jeg har kjøpt meg jakke og bukse i dag og fikk lyst å vise frem disse plaggene. Så langt det lot seg gjøre. Jeg blogger og tar bilder med mobilen min.

Dere ser mest jakken. Jeg synes den er dritkul, så jeg gleder meg til å feste i den, hahaha..

Jeg gidder ikke spørre på bloggen hva leserne synes. Jeg skal ikke be om å få stygge kommentarer. Det er noe alle bloggere får, særlig rosabloggere (min blogg er mørk lilla). Så hvis dere skal hate, så får dere gjøre det av dere selv, så kan dere gå å legge dere i kveld med god samvittighet 😉 hehe..

Og når vi først snakker om klær, så vil jeg si at det er noe dere sjeldent får lese om i min blogg. Det kan skje, som nå, men prøver å holde meg mest mulig unna det overfladiske.

Også må jeg jo nevne at jeg har lagt merke til, og vet at mange (rosa)bloggere driver med reklame for tøy og undertøy. Det gidder jeg ikke. Jeg kan ikke stå for slike merkeprodukter. Jeg kjøper undertøyet mitt billig, gjerne på Dressmann eller lignende. Det er ikke noe Calvin Klein, Björn Borg, underbukser i silke eller noe sånt her i gården. Bare billige, greie, boxere.

Nå er det vel noen som tenker, evt føler for å argumentere at disse merkeklærne er kvalitet og blablabla.. Hva er vel vitsen med slik kvalitet? Når en har prompa ti ganger i samme underbukse så skal den i søpla uansett!!

Nyt kvelden folkens!! ❤

Følg Bunny Trash på Facebook: Link!!

#blogg #blogging #blogger #rosablogg #bloggere #reklame #sponsorer #klær #undertøy

8 kommentarer

Siste innlegg